Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivellä eläjä mies!

Vierailija
25.10.2017 |

Tilanne on siis se, että muutin omilleni noin puolivuotta sitten ja siitä asti "mies"ystäväni on asunut luonani, vaikka ei ole edes kirjoilla. Lupasin häntä majoittaa, kun hänellä oli huono tilanne ja oli asunnoton omien hölmöilyjensä takia. Oletin silloin, että menot menevät suurinpiirtein tasan, ja että hän järjestäisi raha kuin myös muut asiansa.
Vuokran olen maksanut kokonaan itse, lisäksi ostan joka viiko monet kerrat ruokaa tänne ja viikonloput ruuat on yhden illan ja yön ruoka kun hänellä on tapana syödä aivan kaikki, vaikka ei olisi edes nälkä. Noiden lisäksi olen monet kerrat joutunut ostamaan hänelle tupakkaa ja muuta, kun omat on loppu ja kaikki rahat hävinneet samantien kun tilille tulevat.
Yhdessä vaiheessa päätin, etten maksa hänen röökejään, mutta myös minä aloin kärsiä kun huuto ja raivoaminen oli niin suurta tupakantuskien takia.
Jos hän saa rahaa, niin hyvällä tuurilla käy kaupassa ja ostaa jotain pientä tänne. Siinä hänen panostus tähän asiaan ja yhteiseen elämään.
Alkaa todella ärsyttää, mutta ero pelottaisi kun välitän hänestä todella ja haluaisin auttaa häntä saamaan oman elämän kuntoon. Lisäksi yksin jääminen ja yksinolo on pelottava asia.
Miten te tekisitte?
Ja niin olemme molemmat vähän yli 20-vuotiaita

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä naisia vaivaa?

Naapuri(kaveri myös) elättää tuollaista joutopoikaa paraikaa, kun se on niin lutunen. Se luuseri ei tee mitään kotitöitä. Roskiksen vieminen on äärimmäinen ponnistus ja siitäkin tulee helposti kovaääninen tappelu.

Kaveri kun lähtee töihin, tuo jätkä kääntää sängyssä kylkeään. Kaveri tulee töistä, käy kaupassa. Ostaa ruuat, lootan kaljaa joutopojalleen ja tupakkia unohtamatta.

Menee kotiin tekee ruuan, syövät yhdessä ja sitten kaveri alkaa siivoamaan, tiskaa, pesee pyykkiä. Jätkä avaa kaljan ja painuu makkariin kattomaan youtube klippejä.

Usein kympin aikaan alkaa kovaääninen keskustelu. Kaveri haluaa mennä nukkumaan (aamulla työt), mutta kun lutunen tarvii seuraa, pildeä ja pätkien kattominenkin on kesken, miksi heillä on yhteistä aikaa niin vähän!!! Sitten ne tappelee parituntia.

Tota on nyt seurattu vierestä parisen vuotta. Rakkautta kun on tarpeeksi, niin kaikki muukin lutviutuu itsestään.

Tyyppi on käynyt jossain työkkärin jutuissa kahdesti, ettei tuet katkea. Tukipäivänä häviää pariksi kolmeksi päiväksi ja tulee persaukisena takaisin. Aika usein vielä fritsut kaulassa.

Kyllä on saalis. Ihan harmittaa, kun mä tulin valinneeksi tuollaisen duunarin. Joka rakastaa perhettään, työtäänkin ja tekee kotitöitä huutamatta. Vie syömään ja touhuihin, muulloinkin kuin palkkapäivänä. Ehkä mä häntä kestän vielä toisen parikytä vuotta.

Näitä vätyksiä riittää. Eikö niiden jätkien äitejä hävetä. Ei ole kyllä saaneet kotoa oikeita ohjeita elämään. Kenties näiden lokkipoikien äiditkin ovat sossupummeja. Omat aikuiset lapseni ovat kunniallisesti töissä, kouluttautuneet!

Vierailija
22/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten hoivavietti johdattaa naiset usein pahaan pulaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asia on niin että tuon jäpikäisen olisi joko ryhdistäydyttävä tai lähdettävä. Älkää ainakaan hankkiko lapsia. Jos ei lähtö onnistu muuten, niin poliisi voi auttaa. Älä tuhlaa empatiaa ja huolenpitoa sellaiselle, joka hyväksikäyttää sinua.

Vierailija
24/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on löytänyt hoboseksuaalin lemmikikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi