Siivellä eläjä mies!
Tilanne on siis se, että muutin omilleni noin puolivuotta sitten ja siitä asti "mies"ystäväni on asunut luonani, vaikka ei ole edes kirjoilla. Lupasin häntä majoittaa, kun hänellä oli huono tilanne ja oli asunnoton omien hölmöilyjensä takia. Oletin silloin, että menot menevät suurinpiirtein tasan, ja että hän järjestäisi raha kuin myös muut asiansa.
Vuokran olen maksanut kokonaan itse, lisäksi ostan joka viiko monet kerrat ruokaa tänne ja viikonloput ruuat on yhden illan ja yön ruoka kun hänellä on tapana syödä aivan kaikki, vaikka ei olisi edes nälkä. Noiden lisäksi olen monet kerrat joutunut ostamaan hänelle tupakkaa ja muuta, kun omat on loppu ja kaikki rahat hävinneet samantien kun tilille tulevat.
Yhdessä vaiheessa päätin, etten maksa hänen röökejään, mutta myös minä aloin kärsiä kun huuto ja raivoaminen oli niin suurta tupakantuskien takia.
Jos hän saa rahaa, niin hyvällä tuurilla käy kaupassa ja ostaa jotain pientä tänne. Siinä hänen panostus tähän asiaan ja yhteiseen elämään.
Alkaa todella ärsyttää, mutta ero pelottaisi kun välitän hänestä todella ja haluaisin auttaa häntä saamaan oman elämän kuntoon. Lisäksi yksin jääminen ja yksinolo on pelottava asia.
Miten te tekisitte?
Ja niin olemme molemmat vähän yli 20-vuotiaita
Kommentit (24)
Naisten hoivavietti johdattaa naiset usein pahaan pulaan.
Kyllä asia on niin että tuon jäpikäisen olisi joko ryhdistäydyttävä tai lähdettävä. Älkää ainakaan hankkiko lapsia. Jos ei lähtö onnistu muuten, niin poliisi voi auttaa. Älä tuhlaa empatiaa ja huolenpitoa sellaiselle, joka hyväksikäyttää sinua.
AP on löytänyt hoboseksuaalin lemmikikseen.
Näitä vätyksiä riittää. Eikö niiden jätkien äitejä hävetä. Ei ole kyllä saaneet kotoa oikeita ohjeita elämään. Kenties näiden lokkipoikien äiditkin ovat sossupummeja. Omat aikuiset lapseni ovat kunniallisesti töissä, kouluttautuneet!