Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten huomauttaa lihavalle lihavuudesta vai pysyäkö hiljaa?

Vierailija
08.04.2006 |

Te, jotka olette lihoneet normaalipainoisesta 20 kiloa tai enemmän lyhyessä ajassa, miksi ette tehneet mitään? Miten ette tajunneet painon nousua?

Oma ystäväni on lihonut viimeisen neljän vuoden aikana kiihtyvää tahtia. Varmaan jotain 20-30 kiloa. Usein on tehnyt mieli huomauttaa hänelle painonnoususta, mutta hienotunteisena ihmisenä olen pysynyt hiljaa. Kun kuvittelen että kyllä ko. ihminen varmasti sen itsekin tajuaa, turha mun on hänen pahaa mieltään lisätä huomauttamalla asiasta. Vai tekisinkö sittenkin hänelle palveluksen jos huomautan lihomisesta? (Ko. ihminen on vieläpä itse hyvin kriittinen muita kohtaan ja muistaa aina kommentoida olenko nukuttanut vauvaani riittävän monta tuntia vuorokaudessa jne. ihan älytöntä.)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa olen yrittänyt lihottaa vaan sen takia itseäni ettei laihuudesta huomauteltas mutta paskat, voin kuitenkin hyvin ja todellakaan en näe nälkää niin miksi sitten pitää muille todistella?!

tsemppiä sulle 42! t. toinen luikku

Vierailija
42/46 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap:n ystävähän oli sellainen, että helposti arvosteli muita ja huomautteli puutteistaan. Miksei sitten samalla mitalla takaisin?

Miksi sitten kysyä täältä että pitäisikö huomauttaa. Jos ihminen on inhottava niin siitä vaan. En ole huomannut ap:n vastausta että miksi edes haluais asiasta huomauttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..siis tiesinhän tietenkin lihoneeni, mutta vasta kuvasta katsoin että mikä virtahepo minusta oli tullut. Siitäpä sitten paikkareihin ja liki 20 kiloa painoa tippui.

Hassua muuten, kuinka laihduttuaan piti itseään vieläkin pyöreänä. Kaupassa myyjä esitteli 28" farkkuja että nämä on varmaan sulle sopivat. Just joo, vastasin.. Mutta niinpä vaan mahtuivat. Oma arvioni olisi farkkukokoon ollut 32..

Eli valokuva on hyvä keino ilmaista kaverillesi. Ei loukkaa, mutta näkee asian oikean tilan.

Vierailija
44/46 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokaisella ole nykyään kamerat perheessä, joten kyllä niitä omia kuvia näkee ilman, että joku toinen tulee näyttämään. Ja mitä aioitte sanoa kuvaa näyttäessänne, " huomaatko kuikan paljon olet lihonut..." ?

Kyllä jokainen oikeasti ylipainoinen itse tietää painonsa. Sillä ei ole väliä, millaisia vaatteita käyttää, kyllä sen mahan ja pepun viimeistään saunoessa ja peseytyessä huomaa.

Vierailija
45/46 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kamusi olla, itse se läskinsä kantaa!!!

Vierailija
46/46 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siitä meni yli, alkoi itseäkin häiritä. Kiireinen elämäntilanne on vain estänyt aktiivisen liikunnan ja koska olen koko ajan syönyt suht normaalisti, ei ole voinut siitäkään skarpata.

Minuakaan pyöreys ei varsinaisesti häiritse, ja pidän itseäni kauniina sekä kannan kiloni ryhdikkäästi. Aion silti laihduttaa, sillä muuten sitä painoa vieläkin kertyy samaan tapaan, ja kun onkin satakiloinen, ei homma ole enää yhtä helppoa kuin nyt?

AP, älä mainitse lihomisesta, ystäväsi on varmasti tietoinen asiasta, mutta ei välttämättä koe sitä ongelmaksi. Pyydä lenkille mukaan jne, mutta ei sillä lailla, että " pakko saada sinut tajuamaan jotenkin että laihtuisit nyt jo!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme