Kuinka nopeasti synnytys käynnistyy kohdunsuulle laitettavalla tabletilla?
Kommentit (11)
tuli suppareita. 4. lapsi tulollaan. Viikko mennyt yli. Nyt on sentin auki ja jäi osastolle....
Mutta sitten menikin nopsaan, alle 4h (eka lapsi). Rv 39+0.
Puoli tuntia tabletin laitosta alkoi supistukset, jotka muuttui nopeasti todella kipeiksi, mutta kohdunsuulla ei silti tapahtunut juurikaan muutosta. Vasta seuraavana iltana syntyi poika.
Kolmas synnytys käynnistettiin " kaikki kiinni" tilanteesta aamulla klo 6 ja tyttö syntyi 8.30. Aika raju synnytys oli...
Jos vaan mitenkään mahdollista niin jokin lievempi muoto tai sitten jos saa valita niin ihan luonnollinen synnytyksen käynnistyminen. Tosin sitä ei voi aina itse päättää ;)
laitettiin aamulla, mitään ei tapahtunut koko päivänä. Klo. 19 synnytys lähti käyntiin, ja 21.30 vauva syntyi. Ei meinattu ehditä synnytyshuoneeseen kun kätilökään ei tajunnut tilannetta. Ensimmäinen synnytys.
Lopulta kalvojen puhkaisun kautta hätäsektioon ja sitten saatiin vauva maailmaan rv 42+1
lapsi ulkona klo 14.50. esikoinen kyseessä
Synnytys käynnistyi toisen päivän iltana (rv38+6). Synnytys kesti 2 tuntia, ennen sitä ei yhtään supistuksia. Mun huonekaverilla oli käynnistys aloitettu päivää aikasemmin ja se synnytti puol tuntii ennen mua.
Synnytys oli helppo ja hallittava.
Sen sijaan geelipuikoilla käynnistetty keskimmäiseni meinasi tappaa minut kipuun :((
Mulla laitettiin niitä tabletteja monta, monta kertaa - kolmen viikon ajan.