Mies laittoi mulle ja lapselle karkkipäivän
Sipsejäkään tai mitään herkkuja ei saa viikolla syödä.
Kommentit (43)
Tämän aloituksen pointti on miehen kiusanteko ja se että se rakastaa simputtamista.
Teillä on kyllä niin auvoisa avioliitto, ettei mikään ihme, että molemmat roikutte siinä kynsin hampain.
Sähän olet kertonut, että se lapsesi ei edes tykkää karkista. Aina löytyy kaikki karkit häneltä koskematta, mitä olet hänelle antanut tai mitä on vaikka joululahjaksi saanut.
Heh, se on sinun ja lapsenne onni että teillä on mies joka edes jotain kuria pitää teille! Ole onnellinen että sinulla on mies joka välittää teistä!
Olette te kyllä sopuisa pari.
Kommunikoinnin skaalaa voisitte vielä vähän laajentaa. Miehellä on sentään kaksi vaihtoehtoa, mökötys ja määräily. Sulla ei ole kuin valittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Heh, se on sinun ja lapsenne onni että teillä on mies joka edes jotain kuria pitää teille! Ole onnellinen että sinulla on mies joka välittää teistä!
En nyt sanoisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Sähän olet kertonut, että se lapsesi ei edes tykkää karkista. Aina löytyy kaikki karkit häneltä koskematta, mitä olet hänelle antanut tai mitä on vaikka joululahjaksi saanut.
Tykkää poppareista,sipsistä ja suklaasta. Ei esim irtokarkista, pastillista,salmiakista tai lakritsasta.
Ex valitti koko ajan kertyvistä läskeistään ja söi silti ties mitä höttöä. Käänsin asian joskus toisin päin, aloin juomaan kaljaa, sehän exää kyrsi. Sanoin takaisin, että lopeta sinä tuo hönttääminen niin minä lopetan kaljottelun. Ja kyllä, yritettiin YHDESSÄ lenkkeillä, käydä punttisalilla, uimassa ja ties missä.
Mitenkä se karma tän kauheuden miehelle kostaa? Keikauttaa katolta alas, tai hajottaa vuodesohvan.
Sinussahan paljastui taas uusi piirre, kaikkien näiden vuosien jälkeen. Uskot karman lakiin. :D
Vierailija kirjoitti:
Sinussahan paljastui taas uusi piirre, kaikkien näiden vuosien jälkeen. Uskot karman lakiin. :D
Paitsi omalla kohdallaan:)
Onko tää nyt taas ammattivalittaja? Eikö se muuttanut jo kerran pois, miten se mies nyt siellä uudessa kodissa voi päättää mitä syö ja milloin? Vai onko meillö toinenkin palstahullu?
Hyvä että edes joku laittaa rajat, jos aikuinen ei itse osaa suitsia herkutteluaan. Eikä lapsenkaan tietysti kuulu herkutella jatkuvasti. Karkkipäivä on Suomessa ihan yleinen käytäntö.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää nyt taas ammattivalittaja? Eikö se muuttanut jo kerran pois, miten se mies nyt siellä uudessa kodissa voi päättää mitä syö ja milloin? Vai onko meillö toinenkin palstahullu?
Kukapa muu.... Joo, jos olisi uskomista sen omiin juttuihin, se olisi muuttanut pois jo sata kertaa. Vaan eipä ole.
Vierailija kirjoitti:
On joo, eikä se mihinkään muuttanut. Eikä muuten muuta.
Miksi pitäisi herkutella joka päivä? Eikö edes lapsen terveyden takia kannattaisi rajoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi omalla kohdallaan:)
Voi hyvä tavaton. Minä jos kuka olen saanut kokea Karman lakia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi herkutella joka päivä? Eikö edes lapsen terveyden takia kannattaisi rajoittaa?
Eihän lapsi syödään joka päivä herkkuja ja itse kai saan omat syömiseni päättää.
Syöt karkkia joka päivä ja ostat kotiin sipsejä?
On siinä tapauksessa tosi hyvä juttu. En osta koskaan karkkia itselleni ja sipsejä en oikeastaan ikinä, ovat suolaisia ja epäterveellisiä. Lapsilla on karkkipäivä, mutta mulla ei.
Jos mun mies määräisi että mullakin pitää olla viikossa yksi karkkipäivä, niin mikäpä ettei... kyllä mä jotain jädea voisin välillä syödä tietty..
Hmmm.
Etkös nyt taas muista, mitä olet aiemmin useasti tänne kirjoittanut. Että pidät viikottain vain yhden herkuttelupäivän, joka on perjantai (no, silloin tosin sitten lastaatkin kärryn niin täyteen niitä herkkuja kuin pystyt...).
Mihin tuossa enää miehen määräystä tarvitaan.