Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittoi mulle ja lapselle karkkipäivän

Vierailija
25.10.2017 |

Sipsejäkään tai mitään herkkuja ei saa viikolla syödä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.

Etkös nyt taas muista, mitä olet aiemmin useasti tänne kirjoittanut. Että pidät viikottain vain yhden herkuttelupäivän, joka on perjantai (no, silloin tosin sitten lastaatkin kärryn niin täyteen niitä herkkuja kuin pystyt...). 

Mihin tuossa enää miehen määräystä tarvitaan.

Vierailija
22/43 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aloituksen pointti on miehen kiusanteko ja se että se rakastaa simputtamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on kyllä niin auvoisa avioliitto, ettei mikään ihme, että molemmat roikutte siinä kynsin hampain.

Vierailija
24/43 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet kertonut, että se lapsesi ei edes tykkää karkista. Aina löytyy kaikki karkit häneltä koskematta, mitä olet hänelle antanut tai mitä on vaikka joululahjaksi saanut.

Vierailija
25/43 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, se on sinun ja lapsenne onni että teillä on mies joka edes jotain kuria pitää teille! Ole onnellinen että sinulla on mies joka välittää teistä!

Vierailija
26/43 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te kyllä sopuisa pari.

Kommunikoinnin skaalaa voisitte vielä vähän laajentaa. Miehellä on sentään kaksi vaihtoehtoa, mökötys ja määräily. Sulla ei ole kuin valittaminen.

Vierailija
27/43 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, se on sinun ja lapsenne onni että teillä on mies joka edes jotain kuria pitää teille! Ole onnellinen että sinulla on mies joka välittää teistä!

En nyt sanoisi noin.

Vierailija
28/43 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän olet kertonut, että se lapsesi ei edes tykkää karkista. Aina löytyy kaikki karkit häneltä koskematta, mitä olet hänelle antanut tai mitä on vaikka joululahjaksi saanut.

Tykkää poppareista,sipsistä ja suklaasta. Ei esim irtokarkista, pastillista,salmiakista tai lakritsasta.

Vierailija
29/43 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex valitti koko ajan kertyvistä läskeistään ja söi silti ties mitä höttöä. Käänsin asian joskus toisin päin, aloin juomaan kaljaa, sehän exää kyrsi. Sanoin takaisin, että lopeta sinä tuo hönttääminen niin minä lopetan kaljottelun. Ja kyllä, yritettiin YHDESSÄ lenkkeillä, käydä punttisalilla, uimassa ja ties missä.

Vierailija
30/43 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä se karma tän kauheuden miehelle kostaa? Keikauttaa katolta alas, tai hajottaa vuodesohvan.

Vierailija
31/43 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussahan paljastui taas uusi piirre, kaikkien näiden vuosien jälkeen. Uskot karman lakiin.  :D

Vierailija
32/43 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussahan paljastui taas uusi piirre, kaikkien näiden vuosien jälkeen. Uskot karman lakiin.  :D

Paitsi omalla kohdallaan:)

Vierailija
33/43 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt taas ammattivalittaja? Eikö se muuttanut jo kerran pois, miten se mies nyt siellä uudessa kodissa voi päättää mitä syö ja milloin? Vai onko meillö toinenkin palstahullu?

Vierailija
34/43 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että edes joku laittaa rajat, jos aikuinen ei itse osaa suitsia herkutteluaan. Eikä lapsenkaan tietysti kuulu herkutella jatkuvasti. Karkkipäivä on Suomessa ihan yleinen käytäntö.

Vierailija
35/43 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää nyt taas ammattivalittaja? Eikö se muuttanut jo kerran pois, miten se mies nyt siellä uudessa kodissa voi päättää mitä syö ja milloin? Vai onko meillö toinenkin palstahullu?

Kukapa muu.... Joo, jos olisi uskomista sen omiin juttuihin, se olisi muuttanut pois jo sata kertaa. Vaan eipä ole.

Vierailija
36/43 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On joo, eikä se mihinkään muuttanut. Eikä muuten muuta.

Vierailija
37/43 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi herkutella joka päivä? Eikö edes lapsen terveyden takia kannattaisi rajoittaa?

Vierailija
38/43 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi omalla kohdallaan:)

Voi hyvä tavaton. Minä jos kuka olen saanut kokea Karman lakia.

Vierailija
39/43 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi herkutella joka päivä? Eikö edes lapsen terveyden takia kannattaisi rajoittaa?

Eihän lapsi syödään joka päivä herkkuja ja itse kai saan omat syömiseni päättää.

Vierailija
40/43 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt karkkia joka päivä ja ostat kotiin sipsejä?

On siinä tapauksessa tosi hyvä juttu. En osta koskaan karkkia itselleni ja sipsejä en oikeastaan ikinä, ovat suolaisia ja epäterveellisiä. Lapsilla on karkkipäivä, mutta mulla ei.

Jos mun mies määräisi että mullakin pitää olla viikossa yksi karkkipäivä, niin mikäpä ettei... kyllä mä jotain jädea voisin välillä syödä tietty..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme