Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisenlaiset äidit ja Karoliinan sairaus

Vierailija
25.10.2017 |

Katsoin eilen jakson ja heti särähti korvaan kun Karoliina sanoi olevansa ainoa koko maailmassa joka on sairastanut kys. sairauden ja saanut lapsia. Kuulosti jotenkin uskomattomalta, googletin sairauden englanniksi ja heti löysin paljon sivustoja jotka kertovat sairauden sairastaneiden raskausajan seurannasta yms. Tietysti itse sairaus harvinainen mutta se ei ilmeisesti vaikuta raskaaksi tulemiseen, seuranta on muuallakin vaan tarkempaa.
Miksi sanoa olevansa ainoa koko MAAILMASSA joka on saanut lapsia jos ei ole? Aika iso väitös.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni sanoi kyllä olevansa ensimmäisiä maailmassa joka on saanu lapsen tän jälkeen, ei AINOA. Oon tosin katsonu jakson jo monta päivää sitten ennakkoon.

Vierailija
2/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity itse sairauteen, mutta omaan silmään pisti jaksossa Karoliinan silmien pyörittelyt miehensä kommenteille....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niinkään kiinnittänyt sairauteen huomiota, mutta mielestäni jakso oli leikattu paskasti tai sitten naisen kunnioitus miestä kohtaan puuttui täysin...

Vierailija
4/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni sanoi kyllä olevansa ensimmäisiä maailmassa joka on saanu lapsen tän jälkeen, ei AINOA. Oon tosin katsonu jakson jo monta päivää sitten ennakkoon.

Ei, vaan sanoo olleensa ensimmäinen pohjoismaissa joka leikattiin. Ja sen jälkeen kertoo sami kuroselle olevansa "nyt siis ensimmäinen oikeestaan koko maailmassa joka on saanu lapsia ".

Vierailija
5/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"”Olen ensimmäinen koko maailmassa, joka on saanut lapsia tämän leikkauksen jälkeen. Se oli esikoispoikani kanssa arpapeliä, miten käy, kun ei ollut edes mitään tutkimustietoa”, Karoliina kertoo."

Tämä ohjelman esittelytekstistä.

Vierailija
6/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"”Olen ensimmäinen koko maailmassa, joka on saanut lapsia tämän leikkauksen jälkeen. Se oli esikoispoikani kanssa arpapeliä, miten käy, kun ei ollut edes mitään tutkimustietoa”, Karoliina kertoo."

Tämä ohjelman esittelytekstistä.

Mitä ihmettä, eikö se sitten ite tiedä ettei ole ainoa? Tuskin lääkäritkään on sen ainutlaatuisuutta sille jankuttanu, eiköhän ne tiedä muistaki tapauksista

Vierailija
7/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuonna tää sen eka lapsi synty?

Vierailija
8/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsi on kai 2012?

Vierailija
9/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanko oikein et toi sama nainen oli joskus pari vuotta sit jossain lehessä? Siinä oli juttua ekasta lapsesta ja kuinka sen ei pitäny koskaan tulla raskaaks ollenkaa. Et on ihmelapsi. Muistan et toi sairaus mainittii siinä

Vierailija
10/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kanssa ton lehtijutun, jossain vaiheessa seurasin blogiakin tosta ihmelapsesta.

Vierailija
11/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eka ei pitäny olla ollenkaan mahollista saada lapsia mut tää oli jo kolmas raskaus, ja sit on ainoa maailmassa joka saa ton leikkauksen jälkee lapsia. Ainakaa molemmat ei voi pitää paikkaansa :D

Vierailija
12/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehdella tuollaisesta asiasta?

Vierailija
13/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittiinko että lapsella olisi jokin kehityshäiriö? Liittyen naisen sairauteen? Vaikuttaa ainakin siltä

Vierailija
14/25 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla?

Vierailija
15/25 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kanssa ton lehtijutun, jossain vaiheessa seurasin blogiakin tosta ihmelapsesta.

Linkkiä blogiin?

Vierailija
16/25 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisella

Vierailija
17/25 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainittiinko että lapsella olisi jokin kehityshäiriö? Liittyen naisen sairauteen? Vaikuttaa ainakin siltä

Ainakin kielellisiä vaikeuksia näytti olevan, jos tosiaan poika on viisi vuotias. Ei tainnut liittyä naisen sairauteen

Vierailija
18/25 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se isä oli aivan ihana tyttärensä kanssa!

Vierailija
19/25 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sairaus?

Vierailija
20/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus?

Maksan porttilaskimon tukos