No ni! Siellä on ne lumet ihan kauhea kaaos, kun katsoo ulos?
...vai miten se nyt menikään, se ennustus? Ei hiutaleen hiutaletta maassa. Hirveä hoppu oli eilen saada alle talvirenkaat, kun tänä aamuna piti olla 5-15 cm lunta jokapaikassa! No, onpahan nyt talvirenkaat alla valmiiksi.
Kommentit (10)
Rauhoitu ap, ensi yönä lumen piti vasta tulla!
Tänään pitäisi tänne Helsinkiin tulla lunta iltapäivällä. Yök, ihan liian aikaisin. Parempi kun ei tulisi lainkaan. Kuivat kadut on parhaat.
No voi hurja, ei lumen hiutalettakaan, yksi ajopäivä liikaa talvirenkaille! Ei vissiin tullut mieleen, että ne talvirenkaista on apua myös liukkailla keleillä, vaikka kun moottoritien rampilla on mustaa jäätä?
Missään sääennusteessa ei ole mainittu, että keskiviikkona aamulla olisi lunta. Lumi on tulossa keskiviikon ja torstain välisenä yönä ja torstaina. Katso tilanne uudestaan ikkunasta perjantaina klo 08.00 ja raportoi sitten.
REngasliikkeet ei vastaa puhelimeen, no pitää mennä kesärenkailla paikanpäälle kyselemään aikaa.
Vierailija kirjoitti:
REngasliikkeet ei vastaa puhelimeen, no pitää mennä kesärenkailla paikanpäälle kyselemään aikaa.
Eivätkä vastaa koska ei ole aikoja. Itse soitin maanantaina aamusta ja sain ajan perjantaille.
No luultavasti pari hiutaletta leijailee ja sitten sataa taas tammikuuhun saakka vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä vastaa koska ei ole aikoja. Itse soitin maanantaina aamusta ja sain ajan perjantaille.
Kai niillä nyt ensi kuulle on aikoja. En minä heti tarvitsekaan.
Eikös sen lumen pitänyt tulla vasta huomenna?