Muistan joulun, jolloin sain vain risuja lahjaksi.
Olin 8-vuotiaana kertonut 4v ja 2v sisaruksilleni, että Joulupukkia ei ole olemassa. Kerroin sen siksi, että 4v veli kysyi niin 2v siskomme ollessa paikalla, että onko Joulupukki olemassa ja minulta lipsahti, että ei ole. Sisko ja veli järkyttyivät siitä aika pahasti ja minä sain piiskaa. Sitten tuli joulu ja sisarukseni saivat lahjoja, mutta minä en saanut muuta kuin kaksi ainakin 2 metriä pitkää risua ja Joulupukilta piiskaa, vaikka minä tiesin, että Joulupukki oli oikeasti naapurin isäntä. Myöhemmin kun kurkistin olohuoneen oven raosta sisarusten jo nukkuessa, niin näin, kuinka vanhemmat polttivat minun lahjani takassa.
Kommentit (3)
Voisit nyt vanhempana valistaa myös vanhempiasi ja ja sitä naapurin namusetää että joulupukki on satuolento. Valistuksessa voisi auttaa kun samalla antaisit selkään tuollaisilla parimetrisillä karahkoilla.
Olisit sanonut, että lahjat menivät muille sisaruksille. Ei varmadti poltettu takassa. Koska a. raha b. päästöt c. olisi kuitenkin voinut säästää myöhempään tarkoitukseen. Mutta tuo joulupukin kirjoittaminen isolla kirjaimella oli kyllä hyvä. Tavallaan trauma jäänyt. Ehkä 0,5/5
Ruskean Talon touhuja...