Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin köyhä että en pysty menemään työpaikan pikkujouluihin, joissa juhlapukukoodi,

Vierailija
24.10.2017 |

kysyttävää?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko lainata keneltäkään ystävältä puvun?

Maksaako pikkujoulut muutenkin, illalliskortin tms?

Vierailija
2/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna ne oli miehen pikkujoulut, olet siis päässyt tänä vuonna jopa itse töihin? Onnea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi lainata pukua keneltäkään, mieheni firmassa ei ole pikkujoulujuhlia joten tuota kommenttia en ymmärtänyt.

Vierailija
4/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla iltapuku vai riittääkö esim musta kotelomekko. Niitä luulisi löytyvän ihan kirppareiltakin.

Vierailija
5/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapukuja löytää kympillä uffilta , fidasta ja kirppareilta.

Vierailija
6/17 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaalle tuo olisi mahdollisuus mutta köyhälle tuollaisen ehdottaminen on paha loukkaus.

Vierailija
7/17 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei köyhälle, typerälle ja näköalattomalle ihmiselle voi noin näppärää ratkaisuja ehdottaa. Tuollasta luovuutta voi odottaa vain varakkailta ja älykkäiltä.

Vierailija
8/17 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää postaus voi tulla hieman eri sanakääntein joka syksy. Viime vuonna miehen pikkujoulut, oliko edellisenä ongelma syömiskulut vai lastenhoito. Mikään ehdotus ei mene läpi ja ryhdyt marttyyriksi. Kohta joku lupaa vaikka postittaa sulle oman iltapukunsa, mutta sitten vaikenet kokonaan.

Vierailija
9/17 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää postaus voi tulla hieman eri sanakääntein joka syksy. Viime vuonna miehen pikkujoulut, oliko edellisenä ongelma syömiskulut vai lastenhoito. Mikään ehdotus ei mene läpi ja ryhdyt marttyyriksi. Kohta joku lupaa vaikka postittaa sulle oman iltapukunsa, mutta sitten vaikenet kokonaan.

Vau, sä palstailet liikaa :D

Vierailija
10/17 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne kahden työssäkäyvän rahat valuvat?

Vierailija
11/17 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla jotain kysyttävää.

Vierailija
12/17 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasiten pukukoodit ovat yleensä varsin väljiä ja sopiva mekko löytynee, jos ei omasta kaapista, niin kaverin.

Miehillä se kyllä tarkoittaa sitä että pitää kaivaa kuvetta ja ostaa puku, jos ei sopivaa ole valmiiksi.

Vierailija
13/17 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa tai osta uffilta jotain todella tylyä ja raflaavaa settiä.

Esim. harmaa puku ja harmaat tekonahka taksimies kengät on jäätävä combo. Pikkusen liian pieni puku tietenki.

Vierailija
14/17 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa iltapuku.

Vierailija
15/17 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa kaverilta tai sukulaiselta. Laita Facebookin kaupunginosakirpputoripalstalle ilmoitus, että haluat ostaa halvalla tai lainata. Käy UFFissa ja kirpputoreilla. Käy läpi netin kirpputoripalstat. Aivan varmasti löytyy asu tarpeeksi halvalla, jos näet vähän vaivaa, etkä heittäydy marttyyriksi.

Vierailija
16/17 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa meilläkin pukupakko niin ei tarviis mennä ja vois sanoa että ei näillä palkoilla pukuja ostella.

Vierailija
17/17 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse aikani muuhun kuin työpaikan pikkujouluihin. Olen myös aika vähävarainen joten ei tulisi mieleenkään laittaa vähäisiä rahojani johonkin juhlavaatteisiin, joita en oikeastaan koskaan muuten tarvitse. Olen myöskin huomannut että pikkujouluissa on sellainen tunnelma josta en pidä. Kartan kaikkea työajan ulkopuolista toimintaa työyhteisön kanssa. En halua viettää vapaa-aikaani niiden ihmisten kanssa, mutta töissä kyllä olen ihan sosiaalinen ja keskustelen asioista. Ihmettelen kylläkin tässäkin keskusteluketjussa esiintyvää ilkeämielistä kommentointia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi