G : mitä lääkkeitä olet tänään ottanut?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te kaikki jotain vanhuksia? Ei kai nuorilla noin paljon lääkkeitä voi olla? Vai onko nuoret nykyään kovin sairaita?
Suoritus yhteiskunnassa nuorten tulee olla vahvasti lääkittyjä jotta jaksaa tätä paskaa.
Raha raha ja raha.
Lasketaanko d-vitsku lääkkeeks? Sen olen ottanut, en muuta.
€ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Nykyään tarvitsen lääkettä lähinnä auralliseen migreeniin, ei passaa päästää kunnon menoon.
Migreeni oli jo pitkään poissa, mutta on aktivoitunut uudelleen. Liian vähäinen uni, stressi, paljon sitrushedelmiä... siinä aiheuttajia.Olen helpottunut, että nivelpsoriin tehoaa ruokavaliohoito :) Ilman tehoa olisi Zalazopyrin, Trexan, Meloxicam...
Minkälainen ruokavalio ?
Samaa kysyn. Mullakin nivelpsori ja tuo lääkitys. Miten olet pääsyt niistä eroon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te kaikki jotain vanhuksia? Ei kai nuorilla noin paljon lääkkeitä voi olla? Vai onko nuoret nykyään kovin sairaita?
Suoritus yhteiskunnassa nuorten tulee olla vahvasti lääkittyjä jotta jaksaa tätä paskaa.
Raha raha ja raha.
Voi. Onpa surullista jos noin on. Minä olenkin jo vanha kääpä, enkä taida tietää siitä suoritusyhteiskunnasta kovin paljon. Voisiko sitä yrittää elää jotenkin toisella tavalla, vaatimattomammin?
Vitamiineja aamusta.
Magnesiumia iltapäivästä
Nyt pitäs mennä ottamaan unilääke,
Illalle jää Thyroksin.
Hyaluronipistokset molempiin polviniveliin.
Mietin, että enhän ole vielä tänään ottanut mitään, mutta oonpas kuitenkin. Kai siihen tottuu vaan sitten, suureen lääkemäärään, ei edes ajattele enää, ottaa vaan.
-Tyrazol
-Spironolactone
-Bisoprolol
-Lyrica
-Panadolia päänsärkyyn
Tulossa vielä Triptyl. Näiden lisäksi menee päivittäin silmägeeliä aika paljon, joka välissä, kun huomaan vaan laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha raha ja raha.
Voi. Onpa surullista jos noin on. Minä olenkin jo vanha kääpä, enkä taida tietää siitä suoritusyhteiskunnasta kovin paljon. Voisiko sitä yrittää elää jotenkin toisella tavalla, vaatimattomammin?
Ei se sitä oo vaan kaikki pyörii rahan ympärillä.
Motifene Dual, Panacod 2, Thyroxin 2
Vierailija kirjoitti:
Vitamiineja aamusta.
Magnesiumia iltapäivästä
Nyt pitäs mennä ottamaan unilääke,
Illalle jää Thyroksin.
Thyroxin kyllä pitää ottaa aamuisin jos on kertaannos.
Thyroxin, Venlafaxin, Propral, Arcoxia ja vielä tänään Sirdalud.
Kilpirauhasen vajaatoimintaan, masennukseen, sydämentykytykseen ja niska-, hartia- ja yläselkäkipuun ja lihasjumiin.
Thyroxin 37,5 mikrog.
Progynova 2mg.
Venlafaxin 75mg
Sepram 30mg
Opamox 15mg
Thyroxin
Venlafaxin
cypretyl