G : mitä lääkkeitä olet tänään ottanut?
Kommentit (101)
Verenpaine- ja vatsansuojalääkettä.
Yhen 1g panadolin. Pikkusen on vielä välillä särkyjä parin viikon takasesta vatsan tähystysleikkauksesta.
Ketipinor 600mg
Zyprexa 100mg
Opamox 15mg kolmesti
Cocadine jauheena nenään n. 500mg
Subunext 325mg
Heroinex ampulli 50ml
Ei mitään.
Vuosi sitten sain reseptillä yskänlääkettä, sitä ennen yli 10v sitten raskausmyrkytyksen vuoksi verenpainelääke.
Ehkä oon tänä vuonna käyttänyt voidetta huuliherpekseen...en muista.
Alvedonia, tramalia, panacodia ja rapifeniä
Prednison 5mg
Thyroxin 0,15 mg
Florinef 0,1 mg
Kalanmaksaöljyä suoraan pullosta *kulaus* ÄÄÄÄH! Tekipä eetvarttia.
Puolikas Levomepromtsiini (Levozin) 25 mg.
Klitorex 5mg
Vagiwax 45dl
Analmax 30cm
Yksi Ibumax (Buranaa halvempi). Jalat ja selkä olivat aamulla eilisen työpäivän jälkeen niin kipeät ja jäykät (normaalisti en joudu tekemään epäergonomista työtä ja pääsen istumaan välillä, mutta eilen oli tosi paljon seisomista/jaloilla olemista ja kumartelua, monen tunnin ajan tauotta).
Helpotti kyllä. Tavallisesti en syö mitään lääkkeitä, mutta yritän pitää aina kotona särkylääkettä, nenätippoja ja Codetabseja (koska mikään ei ole kurjempaa kun lähteä apteekkiin sairaana).
2 verenpainelääkettä, 2 verenohennuslääkettä ja yöksi vielä kolesterolilääke.
En mitään, mutta viime viikolla jouduin ottamaan yhden panadolin, kun olin kokouksessa ja iski hirveä päänsärky. Tilasin heti ajan hierojalle, joka sanoikin, että mulla on niskat ihan jumissa. Varasin samantien 4 hieronta-aikaa lisää. Onneksi jooga alkaa myös ensi viikolla ja pitäisi vääntäytyä myös salille "vähän" pitkäksi venyneen kesätauon jälkeen. Yleensä en tarvi mitään lääkkeitä, sairaskin olen ollut viimeksi silloin sikaflunssatalvena, hyvät elämäntavat ja onnea mukana myös.
Duloxetine 60 mg masennukseen. Illalla otan vielä Serenasen kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön ja Ataraxia unettomuuteen.
Venlafaxiinia ja siitä aiheutuvaan maniaan Ketipinoria. Jos näistä tulee hullu olo, niin otan siihen Propralia ja nukkumiseen Mirtazapiiniä.
Albetol 100mg