Päihdekirjatko uusi trendi?
Miksi juuri nyt kaikki ongelmakiekkoilijat, kuten Mika Lartama ja Jere Karalahti julkaisevat kirjansa?
Eikö nämä heidän mokansa ole jo kaikkien tuntemia? Ei kai kukaan näitä osta?
Kommentit (28)
Mä olen joskus miettinyt onko näillä päihdeurheilijoilla jokin yhdistävä tekijä.
Yhden keksin. Kaikki ovat kiinalaiselta horoskooppimerkiltään jäniksiä.
Vesijänikset s. 1963
-Matti Nykänen
-Mika Lartama
Puujänikset s.1975
-Jere Karalahti
-Pasi Nurmien (ilmaveivimies)
Seuraava sarja jäniksiä on 1987 syntyneet.
Listaa saa jatkaa!
Pitäisikö minunkin? Minulla olisi kyllä hyvä tarina kerrottavanani.
Kuka alkaa haamukirjoittajakseni?
Vierailija kirjoitti:
Mikä laji? Oletko janoinen Jänis?
Ihmiset haluaa lukea törkyä, kirjan kohteet tienata rahaa ja kaikki julkisuus on aina positiivista. Yksinkertaista. Jännä juttu toi horoskooppijuttu :D
Paitsi ettei näiden elämässä ole oikeasti tapahtunut mitään kirjan arvoista.
Samasta syystä kuin lihavat julkkisnaiset julkaisevat kirjoja, jossa toivotaan ihmisten olevan armollisia itselleen ja heikkouksilleen. Ne kiinnostavat kohtalotovereita ja tuovat kirjoittajilleen rahaa. Kuten vaikkapa toimittaja-näyttelijä Hanna Kinnunen.
Jokin trendi tässä on pakko olla. Tuntuu oudolta, että nämä kaikki tulevat nyt samaan aikaan. Taitaa olla tähdet kiekkoilijoilla samassa asennossa.
Retkahduskin varmasti tapahtuu Larulla ja Karalahdella samoihin aikoihin.
Kiinalaisessa horoskoopissa jäniksiä kuvaillaan herkiksi. Tämä voi olla yksi juomiselle altistava tekijä.
Luin kirjan Laru 24. Siinä Lartama kertoo usein itkevänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen joskus miettinyt onko näillä päihdeurheilijoilla jokin yhdistävä tekijä.
Yhden keksin. Kaikki ovat kiinalaiselta horoskooppimerkiltään jäniksiä.
Vesijänikset s. 1963
-Matti Nykänen
-Mika Lartama
Puujänikset s.1975
-Jere Karalahti
-Pasi Nurmien (ilmaveivimies)
Seuraava sarja jäniksiä on 1987 syntyneet.
Listaa saa jatkaa!
No Suomesta löytyy densoja kyllä ihan jokaisesta itä- ja länsimaisesta horoskooppimerkistä. Yhteistä niille kaikille on, että ovat syntyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä laji? Oletko janoinen Jänis?
Romantiikkaan taipuvainen realisti, impressionistisella otteella ja ekspressionismin rakastaja.
Horoskoopeista en tiedä mutta janoa olen sammuttanut kirjan verran. En ole vielä ainakaan mikään deeku silti. Ehkä sitten jatko-osassa olen, ken tietää.
Täytyyhän urheilijalla oli vauhtia elämässä. Paikallaan olo tappaa nämä persoonat.
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaisessa horoskoopissa jäniksiä kuvaillaan herkiksi. Tämä voi olla yksi juomiselle altistava tekijä.
Herkkä Jere Karelahti :D
Hyvin on pidetty herkkyys piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki muut businekset tökkii, niin kirjalla voi tienata.
Eli ossit
Ei kyse ole mistään trendistä. Näitä puliukkojen ja huumeäijien kirjoja on julkaistu aina. Suomalaiset rakastavat retkuja ja tarinat sekoilureissuista ovat verrattavissa taistelukertomuksiin. Ennen ovat tietysti olleet todellisten tähtien elämänkertoja. Nykyään käy aiheeksi mikä rivipelaaja hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkä Jere Karelahti :D
Hyvin on pidetty herkkyys piilossa.
Tekotylyllä ulkokuorella ja mömmöillä sitä juuri tehdään. Kamalahti ei poikkeus.
Kiekkoilijoista en tiedä, mutta narkkarikuvauksia julkaistiin jo 70-luvulla. Itselleni tulee mieleen Christiane F. ja Deborah Spungenin kirja tyttärestään Nancystä.