Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alotin hölkkäämisen ja nyt sattuu jalkaan HELP!!!!

Vierailija
24.10.2017 |

Voi vittu! Oon silti jatkanut hölkkäämistä, koska sillon en juurikaan tunne kipua. Kipu tuntuu koko jalassa tällä hetkellä eniten polvessa. Joudun linkuttamaan ja puren hammasta, kun yritän kävellä normisti. Mitä hittoo tää on

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkasi on tärähtänyt ja ylirasittunut.

Vierailija
2/12 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae jäätelöä suklaata donitseja soita pizzaa asetu sohvalle nosta jalka ylös äläkä liiku kolmeen vuorokauteen kuin vessaan.

Tänä on tohtorin määräys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan muistanut huoltaa kehoasi? Riittävä lepo ja venyttely. Juoksu on rankka laji, joten kannattaa aloittaa rauhallisesti.

Tsemppiä :)

Vierailija
4/12 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö jollain vitamiineilla tota saa paremmaks? Mulla ei oo aikaa pitää mitn paussia

Vierailija
5/12 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan alkuun noin. Vamma ei ole vakava silloin kun se liikkuessa kipu katoaa. Se kertoo että nimenomaan jatkaa pitää. Puhun kokemuksesta.

Paljonko vedät 2 km haastan:)?

Vierailija
6/12 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomuvoi luomu oliiviöljy ja pari litraa vettä sekä inkivääriä suosittelen näillä multa lähti kipu!

Vierailija
7/12 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan alkuun noin. Vamma ei ole vakava silloin kun se liikkuessa kipu katoaa. Se kertoo että nimenomaan jatkaa pitää. Puhun kokemuksesta.

Paljonko vedät 2 km haastan:)?

En minä tiedä hyvä ku jaksaa vetää 20min ilman taukoja 😅 en nyt juoksemisesta eritysesti nauti, mutta kun ei jaksa olla enää pullero nii kaipa on pakko

Vierailija
8/12 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö jollain vitamiineilla tota saa paremmaks? Mulla ei oo aikaa pitää mitn paussia

Lepoa ja lämmintä. Voit kokeilla magnesiumia, se auttaa lihasjumeihin.

Vierailija
9/12 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihdella lajeja ja juosta vain pari kertaa viikossa alkuun. Jos budjetti on tai aika on tiukilla, Youtuben jumppavideot on hyvä valinta. 20 minuutin lenkit ei paljon laihduta, joten suosittelisin muuttamaan ruokavaliota.

Vierailija
10/12 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 min lenkki laihduttaa ihan kilon päivässä kun vaan vetää ihan täysillä sen ajan!!!! Olen tehnyt tätä jo pari vikkoa ja ohentunut vauhdilla vaikka muuten samata kuviot!

Vierailija
11/12 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla kyseessä ns. juoksijan polvi. Siitä löytyy googleilemalla paljon. Venytykset (mm. sivureidet!!) sekä palautukset on tärkeät, eikä todellakaan olisi haittaa myöskään jalkojen lihaskunnon ylläpidosta.

Vierailija
12/12 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venytteletkö? Lenkin jälkeen kannattaa lyhyesti venytellä ainakin reidet ja pohkeet. Onko kengät sinulle sopivat? Kannattaa ottaa selville tarvitseeko pronaatiotuelliset kengät vaiko ennemmin neutraalit. Liikkeessä voi kysyä.

Jalkavaivat juostessa on veemäisiä, itse juoksen paljon ja välillä jalat vaivaa. Mulla syynä on epätasainen askellus jota en aina osaa korjata. Menee sitten alaselkäänkin. On vaikea tietää milloin pitäisi pitää taukoa, minulla joskus juoksu jopa parantaa jalkavaivoja.

Suosittelisin ainakin parin päivän breikkiä ja sitten taas yrittämään. Huippua kuitenkin että juokset, kipuja tulee kaikilla joskus ja alussa varsinkin.