Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron harkinta-aika tulee täyteen joulukuun alussa...

Vierailija
24.10.2017 |

Asumme vielä saman katon alla, lapset murrosikäisiä. Eron hakijana olin minä. Onko inhottavaa toista kohtaan hakea lopullista eroa juuri joulun kynnyksellä? Olisiko korrektimpaa odottaa vuodenvaihteen yli?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin murkkuikäinen kun vanhempani erosivat. Minulle olisi ollut ihan sama. Äitini ja me laspet mukana muutimme omaan asuntoon juuri joulun alla, tosin isä tuli joulua viettämään kanssamme. Ja tapasi tulla useana jouluna sen jälkeenkin. Murrosikäiset jo ymmärtävät asioita ja minusta on turha siirtää, jos se on väistämättä edessä.

Vierailija
2/4 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on inhottavaa. Oma eksäni haki eroa heti samalla sekunnilla kun harkinta-aika päättyi eikä edes vaivautunut ilmoittamaan minulle. Jäi tosi tympeä olo, että kiitos vaan sinullekin yhteisistä vuosista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä tuossa tilanteessa enää on merkitystä? Kai te sen päätöksen olette joka tapauksessa jo tehneet?

Vierailija
4/4 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se pitkittämällä paranee? Päätös on tehty jo. Ja jos se nyt niin pahalta tuntuu, niin voittehan te viettää sen joulun saman katon alla siitä huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi