Ei julkinen imettäminen vaan sen tapa
Joskus julkinen imettäminen häiritsee ja joskus ei.
Mikäs siinä, jos sen tekee siististi ja huomioiden, peittää huovilla/asennollaan rinnan jne. Mut joskus näkee niitä jotka vetäisee lollon esiin estoitta ja siinäpä katselet sitä imetyksen rumentamaa rauhasta ja maiskuttavaa vauvaa, hyi olkoon.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Ota "rumentamaa" sana pois, niin olen samaa mieltä.
Imetin lapsiani siivosti itseäni peitellen ja rintani eivät kärsineet. Näyttävät nyt ok ja imettäessä toki pumpatuilta kuin silarit, mutta eivät rumilta. Ainoastaan taaperoimetyksen kanssa olin varovainen imetyspaikan valinnan suhteen, etteivät asiaa tuntemattomat loukkaantusi. Imetin vain imetykseen varatuissa paikoissa taaperoa, pienempiä milloin kahvilassa, penkillä, tai sovituskopissa (päivisin, kun eläkeläiset ja kotiäidit käyvät ostoksilla, oli monta tyhjää koppia).
Sinun rintojesi rumuus tai kauneus ei liity itse asiaan mitenkään, varsinkaan kun hyvin tiedät, että ko. adjektiivit voivat olla hyvin subjektiivisia näkemyksiä.
Ota "rumentamaa" sana pois, niin olen samaa mieltä.
Imetin lapsiani siivosti itseäni peitellen ja rintani eivät kärsineet. Näyttävät nyt ok ja imettäessä toki pumpatuilta kuin silarit, mutta eivät rumilta. Ainoastaan taaperoimetyksen kanssa olin varovainen imetyspaikan valinnan suhteen, etteivät asiaa tuntemattomat loukkaantusi. Imetin vain imetykseen varatuissa paikoissa taaperoa, pienempiä milloin kahvilassa, penkillä, tai sovituskopissa (päivisin, kun eläkeläiset ja kotiäidit käyvät ostoksilla, oli monta tyhjää koppia).