Mitä mieltä ihmisist, jotka eivät ymmärrä miten paljon auton pitäminen maksaa?
Valittavat rahojen vähyyttä ja auto syö 200 e kk vähintään.
Kommentit (24)
Jos autokyydin tarjoaminen silloin tällöin on mielestänne vääryys, miksette ala taksi yrittäjäksi, uber kuskeiksi jne? Henkilökohtaisesti ymmärrän kyllä paljon auton pitäminen maksaa ja arvostan kovin jos joku auttaa autokyydin muodossa, varsinkin jos olen niin köyhä ettei ole mihinkään takseihin varaa tai edes bensarahaa antaa.. Arvostan ja kunnioitan kyytiä silti. Aina voi tehdä vastapalvelusta toisella tapaa.
Muutn äskettäin ja tutuntuttu jota en entuudestaan tuntenut ei huolinut maksua muuttoavusta ja pakettiauton käytöstä vaikka kahteen kertaan sitä tyrkytin. Lupasi tulla toistekin jos ei ole matkoilla silloin kun tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Auton myyminen pois on kuin välitön 500 euron palkankorotus.
Minulle myynti olisi sama kuin lopputili.
Ponkaisin vauhdilla ylös sohvalta. Pesin vauhdilla, mutta silti huolella käsin kattilat, paistinpannun ja muut pienemmät ruoanlaittovälineet ja pyyhin pöydän. Kellotin. Aikaa meni 2 min. Huomasin taas kerran, miten olen erilainen kuin ystäväni, joka tekee hitaasti, mutta ilmeisesti kuitenkin riittävän nopeasti, koska ei ole saanut potkuja? Teemme molemmat samaa suorittavaa työtä.
Hän liikkuu autolla. Minä liikun julkisilla ja nautin vaihtojen välisestä liikunnasta, portaista, kävelystä ja välillä myös työmatkapyöräilystä. Hän käy jumpassa autolla. Minä makaan kotisohvalla sillä aikaa, koska olen jo harrastanut yllinkyllin hyötyliikuntaa. Hänellä on asuntolainan maksaminen kesken. Minä maksoin jo, koska en välissä maksanut autoja. Hän vaihtaa autoa 2-4 vuoden välein.