Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahvenanmaalle myös exit Suomesta

Vierailija
24.10.2017 |

Britannia neuvottelee brexitistä, EUsta eroamisesta. Siihen kuuluu neuvottelu summasta jonka Britannia joutuu maksamaan EUsta erotessaan.

Suomen pitää antaa Ahvenanmaalle kickxit eli potku perseille että pääsemme eroon Ahvenanmaasta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen pitää ehdottaa maksullista eroa hyvinvoivalle Ahvenanmaalle jolla Ahvenanmaa lunastaa itsenäisyyden. Maksu on korvaus Ahvenanmaan kymmenien vuosien ajan saaduista tuista ja verohelpotuksista jotka on kustannettu mantereen köyhien osien verotuloista.

Minä olen valmis vaikka maksamaan vähän kunhan lähtevät. Miten olisi kansalaiskeräys hyvän asian puolesta?

Pitää tehdä kansalaisaloite jossa pyydetään Ahvenanmaata lunastamaan itsenäisyys itselleen. Jos Ahvenanmaa ei lunasta itselleen itsenäisyyttä voimme kohteliaasti pyytää heitä pitämään suunsa kiinni 70 vuotta.

Tämä olisi hyvä tapa lopettaa ahvenanmaalaisten spekulointi itsenäisyydestä. Se loisi yhtenäisyyttä tai erottaisi Ahvenanmaan Suomesta.

Vierailija
22/23 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme velvollisia puolustamaan Ahvenanmaata vaikka heillä ei ole edes pakko mennä siviilipalvelukseen. Meillä on pakkoruotsi eikä heillä ei pakkosuomea vaan suomen kieli on kielletty Ahvenanmaalla.

Näytäpä minulle Finlexistä se kohta, jonka mukaan suomi olisi vallan kielletty A-maalla! Eipä taida löytyä. Sitä voi alkaa opiskelemaan peruskoulun viidennellä luokalla jos vanhemmat niin päättävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Åxit.