Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viinilasi ja Opamox?

Vierailija
22.10.2017 |

Voinko ottaa illalla yhden lasin viini ja sitten parin tunnin päästä yöksi Opamoxin unilääkkeeksi? Virallinen ohje on, että alkoholi ei sovi yhteen tuon lääkkeen kanssa ja ymmärrään periaatteen. Mutta mulla on tulossa tilanne, jossa olisi kohteliasta se yksi lasi ottaa, joten voinko ottaa sen? Kokemuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opamox on siis noita "pameja", diatsepam siis. /ap

Vierailija
2/14 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi, tulee ainakin uni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, miksi ei? Eri asia että rupeat tekemään tuota usein tai vedät kunnon kännit...

Vierailija
4/14 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin mäkin toivon. Netistä luin vain että jopa hengityshalvaus uhkaa :) mutta ei kai nyt tosiaan yhden viinilasin jälkeen... /ap

Vierailija
5/14 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, miksi ei? Eri asia että rupeat tekemään tuota usein tai vedät kunnon kännit...

No kysyn vaan kun ei tosiaan ole mitään kokemusta. /ap

Vierailija
6/14 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se nappi pois, uni voi tulla ilmankin.

Vierailija
7/14 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vahva?

Vierailija
8/14 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä juot eka pienen lasin viiniä (12 cl) illalla, niin ei se enää nukkumaan mennessä vaikuta. Otat sitten rauhassa sen opamoxin. Älä juo humalaan ja siihen päälle opamoxia tai ensin rauhoittavia ja perään alkoa.

Vierailija
9/14 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, sekäkäyttäjät vetää noita useita ja kunnon perseet päälle, mitä joku 1 lasi ja pilleri muka tekisi?? Sitäpaitsi, jos toisaan otat vain sen lasin, eihän sulla oo edes alkoa enää veressä muutaman tunnin päästä!

Vierailija
10/14 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kerran kunnon kännissä niitä varmaan ainakin kymmenen. Nukuin vuorokauden, ei muuta. En kyllä siis suosittele.

Vierailija
11/14 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa tietysti. Ei alkoholilla ja Opamoxilla muuta kummempaa yhteisvaikutusta ole, kuin että molemmat on keskushermostoa rauhoittavia, joten rauhoittuminen on vahvempaa kuin kummallakaan yksin. 

Ja mitään vaaraa tuosta ei ole muuta kuin jos aikoo juoda itsensä niin tuiteriin että jo pelkästä viinasta on tajun menon rajamailla. Silloin se rauhoittava siihen päälle voi olla hengenvaarallista. Mutta eipä tuo normaalin vähän yhtä lasia isommankaan alkoholinkäytön kanssa mitenkään vaarallista ole. Itse nuorena käytin paniikkihäiriöön ja joskus join ihan kunnolla opiskelijabileissä ja illalla bentso rauhoittamaan. Ei niin mitään haittaa ollut. 

Sitä en ole koskaan kyllä ihan ymmärtänyt että miten jotkut ns. sekakäyttäjät ottavat bentsoja ja viinaa? Eihän siitä tule kuin uni kesken bileiden. Olen joskus meinaan jopa koittanut. Olin juonut vasta 3 olutta ja ajattelin että otan näitä rivatrileja nyt pari nappia, katson mitä tapahtuu. No, se tapahtui että alkoi haukotuttaa ja tuntua että on pakko mennä nukkumaan. Ei mitään muuta. Olipa bileet :D Epäilen että pro sekakäyttäjät käyttää noiden lisäksi kombinaatiossa jotain piristävää tyyliin kokaiini tai amfetamiini.

Vierailija
12/14 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista! /ap

Vierailija
13/14 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit ottaa tietysti. Ei alkoholilla ja Opamoxilla muuta kummempaa yhteisvaikutusta ole, kuin että molemmat on keskushermostoa rauhoittavia, joten rauhoittuminen on vahvempaa kuin kummallakaan yksin. 

Ja mitään vaaraa tuosta ei ole muuta kuin jos aikoo juoda itsensä niin tuiteriin että jo pelkästä viinasta on tajun menon rajamailla. Silloin se rauhoittava siihen päälle voi olla hengenvaarallista. Mutta eipä tuo normaalin vähän yhtä lasia isommankaan alkoholinkäytön kanssa mitenkään vaarallista ole. Itse nuorena käytin paniikkihäiriöön ja joskus join ihan kunnolla opiskelijabileissä ja illalla bentso rauhoittamaan. Ei niin mitään haittaa ollut. 

Sitä en ole koskaan kyllä ihan ymmärtänyt että miten jotkut ns. sekakäyttäjät ottavat bentsoja ja viinaa? Eihän siitä tule kuin uni kesken bileiden. Olen joskus meinaan jopa koittanut. Olin juonut vasta 3 olutta ja ajattelin että otan näitä rivatrileja nyt pari nappia, katson mitä tapahtuu. No, se tapahtui että alkoi haukotuttaa ja tuntua että on pakko mennä nukkumaan. Ei mitään muuta. Olipa bileet :D Epäilen että pro sekakäyttäjät käyttää noiden lisäksi kombinaatiossa jotain piristävää tyyliin kokaiini tai amfetamiini.

En mä ole koskaan nukahtanut alkoholista ja bentsoista, sen sijaan muisti pätkii tai menee kokonaan poikki, kontrolli vähenee, alttius tehdä kaikkea tyhmää kasvaa huomattavasti suuremmaksi kuin pelkässä kännissä. Mitään järkeä bentsokänneissä ei ole, monet se tekee aggressiiviseksi ja voi herätä vaikka poliisiasemalta ilman mitään tietoa mitä on tehnyt.

Vierailija
14/14 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ole koskaan nukahtanut alkoholista ja bentsoista, sen sijaan muisti pätkii tai menee kokonaan poikki, kontrolli vähenee, alttius tehdä kaikkea tyhmää kasvaa huomattavasti suuremmaksi kuin pelkässä kännissä. Mitään järkeä bentsokänneissä ei ole, monet se tekee aggressiiviseksi ja voi herätä vaikka poliisiasemalta ilman mitään tietoa mitä on tehnyt.

Ok, vaikutus lienee sitten tosi yksilöllinen. Mulla alkoholi itsessäänkin tuppaa usein unettamaan, paitsi jos kiskoo tarpeeksi nopeasti väkeviä niin jokuseksi tunniksi tulee energisempi olo kuin tavallisesti. Mutta eism. kalja tai siideri yleensä vaan väsyttää. Ja siihen vielä rauhoittavaa niin nukkumatti tulee varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi