Mitä mahtoi olla juomassani?
Join baarissa eilen 2 lasia viiniä ja tuli outo olo. Tuli todella outo olo. Ajatukset alkoi menemään outoon suuntaan ja ne oli katkonaisia. Samalla keho tuntui tunnottomalta ja tuntui että leijuin tai jotain. Ympäristöstä en muista juuri mitään vaan muistelin jostain syystä lapsuuttani todella sekavasti, mutta muistin monta asiaa mitä olin unohtanut. Aloin kompuroimaan niin portsari heitti minut pois baarista ja sitten vaan muistan oudon leijuvan olon ja jotain harhoja, jonka jälkeen muisti katkesi. Joku kaveri oli saanut minut kotiin, mutta laukku katosi ja olin kateissa monta tuntia. En käytä mitään lääkkeitä tällä hetkellä ja mitään sairautta ei ole, joten jotain sinne juomaan varmasti lisättiin. Mitä voisi olla?
Kommentit (22)
Mä olen kerran nuorena, 19-vuotiaana, saanut jotain lasiini. Oltin opiskelukaverin kanssa parilla oluella. Oikeasti parilla. Lopussa kävimme kumpikin vessassa ja sen jälkeen siemaistiin juomat. Muistan, kun lähdettiin kotiin ovesta ja kumpikin omaan suuntaan. Sen jälkeen ei mitään mielikuvaa ennen kuin aamuyöllä, kun makasin ilman vaatteita pesuhuoneessa. Mulla oli hyvä viinapää ja olin ihan kunnossa baarista lähteissä, matkaa kotiin 200m. Kävin myöhemmin kysymässä baarimikolta asiasta ja kysyin, että muistaako, kun lähdin. Muisti, koska kävin aika usein siellä. Kysyin, että lähtikö joku perään. Baarimikko sanoi, ettei kyllä huomannut. Sitten nosti esille, että muistanko, ketä istui samassa pöydässä meidän kanssa omassa porukassaan. Ei juteltu mitään. Tummia miehiä, ehkä arabeja muutama. Sanoi, että todennäköisesti sain vessareissun aikana lasiin jotain, mutta lieneekö mennyt ohi heiltä, kun lähdin niin nopeasti, että vaikutus alkoi vasta matkalla. Hän sanoi, että näitä tapauksia on heillä ollut ja baarimikkoja on varoitettu näistä porukoista. Joku oli jäänyt kiinnikin jostain. Tai sitten kävi jotain, koska kotona olin ilman vaatteita siellä vessassa. Voin toki olla itsekin riisunut.
Asia ärsyttää minua edelleen, 20 vuotta myöhemmin, koska en tiedä, mitä on tapahtunut. Todennäköisesti ei kuitenkaan mitään. Mutta joku yritti jotain. Vaihtoehdot on opiskelukaveri tai nuo kolme samassa pöydässä, omassa porukassaan istunutta. Ja se on täytynyt tulla siihen viimeiseen lasiin vessareissun aikana.
On vaan helpompi käyttää jotain mitä Suomesta saa.