Bensa pistooli jäi jumiin ja 65 litraa
polttoainetta valui viemäriin, luojan kiitos siinä oli viemäri mihin sai laitettua pistoolin kun oma tankki tuli täyteen. Kokeilin miten pistoolin saa silleen et siitä tulee automaattisesti bensaa. ei olisi kannattanut. Minä jouduin soittamaan äitin paikalle maksamaan bensat. Onko tämä oikein et tollasesta vahingosta joutuu maksamaan satoja euroja?
Kommentit (16)
Siinä automaatissahan on hätäkatkaisunappi ihan käden ulottuvilla. Se punainen tatti. Olisit lyönyt tatin pohjaan.
Oliko kyse kylmäasemasta? OTta yhteyttä ihan ensin siihen asemanpitäjään. Kysy voisitteko sovitella summaa, koska johtui viasta pumpussa, jos todella jäi jumiin.
Sitten vasta järeämpiä toimia, jos ei sopua synny.
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Ei ole sun vika
Eikö? Joo pitää ottaa yhteyttä. Bensiksen myyjä sanoi et kun mun tankki tuli täyteen niin pistooli olisi stopannut automaattisesti, enhän mä sitä voinut tietää. Tiesin kun 76litraa oli mennyt tankkiin että kohta tulee täyteen, koska tankki on 80l ja autossa oli palanut bensavalo jo jonkin aikaa joten hirveesti yli 4 litraa siel ei voinu olla. Ajattelin et tulee liian täyteen niin laitoin pistoolin kaivoon ja juoksin bensikselle sisään mistä yks mies tuli sen sammuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kyse kylmäasemasta? OTta yhteyttä ihan ensin siihen asemanpitäjään. Kysy voisitteko sovitella summaa, koska johtui viasta pumpussa, jos todella jäi jumiin.
Kylmäasemilla maksetaan etukäteen, ap kirjoitti että äidin piti tulla maksamaan.
Sun onneks siel kamerat. Ota yhteyttä bensa-aseman pitäjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmäasemilla maksetaan etukäteen, ap kirjoitti että äidin piti tulla maksamaan.
Niin aivan totta! Mietin vaan, että aika kauan ehti ap:lla kestää juosta kassalle ilmoittamaan, jos 65 litraa ehti siinä ajassa valua.
fsfswfe kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö? Joo pitää ottaa yhteyttä. Bensiksen myyjä sanoi et kun mun tankki tuli täyteen niin pistooli olisi stopannut automaattisesti, enhän mä sitä voinut tietää. Tiesin kun 76litraa oli mennyt tankkiin että kohta tulee täyteen, koska tankki on 80l ja autossa oli palanut bensavalo jo jonkin aikaa joten hirveesti yli 4 litraa siel ei voinu olla. Ajattelin et tulee liian täyteen niin laitoin pistoolin kaivoon ja juoksin bensikselle sisään mistä yks mies tuli sen sammuttamaan.
Ootko ihan tosissasi? :o Miten tankki voisi olla liian täynnä?
fsfswfe kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää kuulostaa nyt vähän omalta mokalta. Ei sellasia ole huoltoaseman pitäjän sinulle mikään pakko maksaa.
Täähän on provo. Et ole voinut laittaa polttoainetta mihinkään kaivoon, sillä pienetkin määrät palolaitos käy imemässä pois.
Ja jos olisit laittanut polttoainetta kaivoon, maaperä olisi saastunut ja pohjavedet saastuneet useamman kilometrien etäisyydeltä. Ja se vasta kallista lystiä on.
Siinä vaiheessa ei olisi sinun äitiä kyselty, kun katastrofin ainekset on ratkaistava ja pii paa autot vallanneet alueet ja huoltoasema suljettu välittömästi.
Kyllä pitää olla tylsä elämä, että viitsii tollasen aloituksen tehdä.
Vierailija kirjoitti:
fsfswfe kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ihan tosissasi? :o Miten tankki voisi olla liian täynnä?
Eikai tuo ap:n ääliö luule, että se tankissa oleva bensamäärä pitää itse laskea ja sen mukaan ottaa?? Monenlaista toheloa tuolla ulkona liikkuu, ei voi muuta kuin ihmetellä. :D
Vierailija kirjoitti:
Täähän on provo. Et ole voinut laittaa polttoainetta mihinkään kaivoon, sillä pienetkin määrät palolaitos käy imemässä pois.
Ja jos olisit laittanut polttoainetta kaivoon, maaperä olisi saastunut ja pohjavedet saastuneet useamman kilometrien etäisyydeltä. Ja se vasta kallista lystiä on.
Siinä vaiheessa ei olisi sinun äitiä kyselty, kun katastrofin ainekset on ratkaistava ja pii paa autot vallanneet alueet ja huoltoasema suljettu välittömästi.
Ja siinä toinen idiootti....
Kuulostaa ihan siltä, ettet koskaan ole tankannut polttoainetta, vaan aloitus on mielikuvituksen tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää olla tylsä elämä, että viitsii tollasen aloituksen tehdä.
kyllä pitää olla tylsä elämä et kommentoi tätä avausta