Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huolissani 4 v. pojastani, APUA! ):

epeli
22.10.2017 |

Olen niin huolissani, etten tiedä mitä tehdä. Suuttuessaan 4 v. poikani on alkanut haukkumaan itseään tyhmäksi ja kamalaksi. Joka kerta sanon ettei se pidä paikkaansa, vaan kerron hänen olevan ihana ja fiksu poika. Joka päivän sanon rakastavani, halittelen, pusuttelen ja sanon hyvistä asioista. Tänään on mumminsa luona hoidossa ollessaan sanonut ettei äiti rakasta häntä ja haukkunut taas itseään kamalaksi kun oli harmistunut jostain. Kysyin miksi hänestä siltä tuntuu ja sanoi että koska äiti sanoo kovasti ja tiukasti. En siis koskaan huuda, en nimittele. Jos käyttäytyy "väärin", sanon tiukalla ja joskus hyvin ehdottomalla äänellä että lopettaa, mutta en omasta mielestäni mitenkään muista vanhemmista poiketen. Sama poika tekee suuren numeron ja järkyttyy myös jos muut lapset vaikka hänelle suuttuvat ym, pahoittaa mielen suuresti ja on asiasta järkyttynyt. Olen yrittänyt kertoa että riitely on normaalia,ei niin vakavaa. Mitä olen tehnyt näin väärin ja mitä voin tehdä toisin??

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 14, sitähän minä tässä juuri pelkäänkin ja yritän selvittää, mitä teen väärin ja miten voisin toimia paremmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla