Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aiotte periä tähän asti maksamanne verot pois valtiolta?

Vierailija
22.10.2017 |

Koska valtio varastaa jo maksamanne rahat eivätkä säästä niitä myöhempää tarvettanne varten niin kuin oli tarkoitus silloin kun niitä päätettiin alkaa keräämään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni syntyi keskosena ja minulla on kaksi ilmaista akateemista tutkintoa. Eiköhän siinä ole tarpeeksi.

Vierailija
2/10 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin halvaantua kaulasta alaspäin ja hoidattaa itseni valtion kustannuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin niitä etukäteen mahdollisimman paljon. Yhdeksän vuotta peruskoulua, kolme lukiota ja kuusi korkeakoulua. Opintotukea nostin lisäkuukaudekin ja välillä otin vähän toimeentulotukeakin.

Tällä hetkellä en saa oikein mitään perittyä rahana mutta yritän ajella ja kävellä mahdollisimman paljon yhteiskunnan kustantamia teitä. Syön ruokaa jonka hintaa on pudotettu maatalous- ja yritystukien avulla. Mutta enemmän taidan maksella valtiolle päin tällä hetkellä.

Jossain vaiheessa pitää nostelöa sitten lapsilisiä ja muita rahoja, mutta ei vielä. Ehtiihän tässä :)

Vierailija
4/10 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älynväläys kirjoitti:

Ajattelin halvaantua kaulasta alaspäin ja hoidattaa itseni valtion kustannuksella.

Ei hoitoja enää makseta

Vierailija
5/10 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostin niitä etukäteen mahdollisimman paljon. Yhdeksän vuotta peruskoulua, kolme lukiota ja kuusi korkeakoulua. Opintotukea nostin lisäkuukaudekin ja välillä otin vähän toimeentulotukeakin.

Tällä hetkellä en saa oikein mitään perittyä rahana mutta yritän ajella ja kävellä mahdollisimman paljon yhteiskunnan kustantamia teitä. Syön ruokaa jonka hintaa on pudotettu maatalous- ja yritystukien avulla. Mutta enemmän taidan maksella valtiolle päin tällä hetkellä.

Jossain vaiheessa pitää nostelöa sitten lapsilisiä ja muita rahoja, mutta ei vielä. Ehtiihän tässä :)

Etkö jo tajunnut? Ei ole enää mitään lapsilisiä.

Vierailija
6/10 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt töissä vuosiin, mutta valtio maksaa minulle silti. Ei minulla ole mitään takaisin perittävää. :)

7/10 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kaikki maksamani ja vielä nekin mitkä tulen maksamaan tulevaisuudessa, jo etukäteen. Lisäksi vielä, kun nyt käytän teitä, kirjastoa, uimahallia..... niin en varmaan ikinä tule olemaan muuta kuin "saama puolella"...

Vierailija
8/10 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olen minäkin jo kuluttanut kaiken tuottamani.

Peruskoulutus, lukio, kansanopisto, amk. Työmarkkinatuki, toimeentulotuki, asumistuki. Oikomishoito, viisurien poisto, abortti. Viiden vuoden terapia lääkkeineen.

Tällä hetkellä lääkehoito päällä, joka maksaa 60 000e kaiken kaikkiaan. Tack och adjöö vaan.

Vierailija
9/10 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla (olen asunut jo pitkään), mutta maksan palkastani silti sotu-maksut Suomeen. Ne rahat saa valtio käyttää työttömyyden hoitoon.

Vierailija
10/10 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän rotuäidit maksaa muslimiäitien lapsilisät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi