Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei selkeästi hallitse rahankäyttöään?
Wannabe-maailmanvalloittaja? Narsisti? Vastuuton?
Onko oikeasti ihmisiä, jotka ei selkeästi hallitse rahankäyttöään? Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei selkeästi hallitse rahankäyttöään?
??
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wannabe-maailmanvalloittaja? Narsisti? Vastuuton?
Onko oikeasti ihmisiä, jotka ei selkeästi hallitse rahankäyttöään? Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei selkeästi hallitse rahankäyttöään?
??
Voitaisko tehdä slleen että seuraavan kerran kun tunnet ylivoimaista tarvetta tehdä "mitä mieltä"mitä ajattelet asioista x, y ja z, ET laita aloitukseesi valmiiksi ainuttakaan termiä ohjailemaan keskustelua?
Minun mielestäsni sulla on jääny pahasti kyselyikä päälle. Normaalit ihmiset lopettavat kyselemisen joskus 5.ikävuoden jälkeen. Sä vaan jatkat ja se on todella huolestuttavaa.
Tehtäväni on herättää keskustelua.
ap
Ei sinulle kukaan sellaista tehtävää ole antanut. Isottelet vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ap:n vamma, miksi jaksat päivtästä toiseen näitä tismalleen samoja aloituksia tehtailla?
Nämähän on kaikki erilaisia. Miltei kadehdin ap:n luovuutta, minä en jaksaisi keksiä aina uusia.
Ja minä ainakin yritän herättää keskustelua, kun taas monet muut vain pelleilevät. ap
Joku diagnosoimaton tai hoitamaton juttu. Eli voisi jopa käydä sääliksi, että hänestä ei ole viitsitty huolehtia, vaan on jäänyt jo mahdollisesti lapsena alkanut oireenkuva päälle.
Nämähän on kaikki erilaisia. Miltei kadehdin ap:n luovuutta, minä en jaksaisi keksiä aina uusia.