Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko pistäneet merkille, että Sarah Jessica Parker ei ole syyttänyt ketään hyväksikäytöstä?

Vierailija
22.10.2017 |

Ihmeellistä...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii. Mikä pointti??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä häntä ei ole ikinä yritetty hyväksikäyttää tai ahdistella?

Vierailija
4/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä Nicole Kidman tai moni muu. Viihdeteollisuudessa on myös tervejärkisiä, konservatiivisia naisia. Heidän täytyy pitää matalaa profiilia, koska muuten työt loppuu.

Olen samaa mieltä kanssasi, vaikka tarkoitus olikin vihjailla, että SJP:tä ei ole ahdisteltu koska hän näyttää hevoselta

-ap

Ymmärsin sen kyllä ja se kertoo, että sinä et ymmärrä, mitä ahdistelu on. Se on naisvihaa ja väkivaktaa, ei kiinnostavan ihmisen kanssa flirttailua ja iskemistä. Sinun kannattaisi perehtyä aiheeseen hieman enemmän, jottet ylläpidä ahdistelumyönteistä ilmapiiriä vahingossa pelkästään tietämättömyyttäsi.

Vierailija
5/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten kaikki 100kg+ kokoiset inisee fb:ssa # metoo kamppiksessa. Mua on kauniiksikin väitetty, hoikka nainen, jota ei KOSKAAN ole ahdisteltu. Olisi mielenkiintoista tietää on näiden valaiden ahdistelu oikeasti ollut ahdistelua vai vain tökeröä käytöstä jos sitäkään? Vai pitäiskö mun loukkaantua kun ei kukaan halua edes ahdistella?

Eiköhän tämän kampanjan pääasiallinen motiivi olekin mainostaa kaikille, että miehet eivät voi pitää näppejään erossa näistä hästägääjistä. Olipa se totta tai ei.

Vierailija
6/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten kaikki 100kg+ kokoiset inisee fb:ssa # metoo kamppiksessa. Mua on kauniiksikin väitetty, hoikka nainen, jota ei KOSKAAN ole ahdisteltu. Olisi mielenkiintoista tietää on näiden valaiden ahdistelu oikeasti ollut ahdistelua vai vain tökeröä käytöstä jos sitäkään? Vai pitäiskö mun loukkaantua kun ei kukaan halua edes ahdistella?

Ahdistelu on sattumanvaraiseen tuntemattomaan kohdistuvaa naisvihaan perustuvaa väkivaltaa. Olet ollut oikeaan aikaan oikeassa paikassa säästyessäsi siltä. Ahdistelu ei liity ulkonäköön eikä se ole flirttailua.

Vierailija
7/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämän kampanjan pääasiallinen motiivi olekin mainostaa kaikille, että miehet eivät voi pitää näppejään erossa näistä hästägääjistä. Olipa se totta tai ei.

Kuule, ei ole.

Sen motiivi on kitkeä pois maailmasta tämä osa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Samoin kuin on tehty aiemmin työtä raiskausten ja mm. parisuhdeväkivallan tunnistamiseksi ja tuomitsemiseksi.

Vierailija
8/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistelu on sattumanvaraiseen tuntemattomaan kohdistuvaa naisvihaan perustuvaa väkivaltaa. Olet ollut oikeaan aikaan oikeassa paikassa säästyessäsi siltä. Ahdistelu ei liity ulkonäköön eikä se ole flirttailua.

Meinaat että Sara Sieppiä kouritaan useinkin?

Vierailija
9/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani nuorena abiristeilyllä poikaporukka nimitti minua "hirveän näköiseksi". Myöhemmin joku samasta porukasta huuteli minulle, voisinko mennä panemaan yhtä hänen kaveriaan, "kun se ei oo ikinä kyntänyt". He siis haukkuivat ulkonäköäni, mutta myöhemmin mukaan tuli myös epämääräinen seksuaalisen häirinnän pohjavire. En silloin osannut pitää tuota seksuaalisena häirintänä (muistan, että tilanne tuntui ainoastaan nololta ja pahalta), mutta kyllähän tuossa sellainen sävy oli.

Vierailija
11/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannoin keskustelun.

Olet ap oikeasti kamala ihminen. Kuvittelit keksineesi hauskan ketjun, jossa vähättelet seksuaalista ahdistelua ja pilkkaat menestynyttä naista ulkonäkönsä vuoka. Ainakaan SJP ei vietä sunnuntaitansa netissä anonyymisti pilkaten muita ihmisiä. Olet säälittävä. 

Vierailija
12/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmiannoin.

Täällä on sairas ihminen, joka vähättelee sukupuolittunutta väkivaltaa.

Vierailija
13/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannoin keskustelun.

Olet ap oikeasti kamala ihminen. Kuvittelit keksineesi hauskan ketjun, jossa vähättelet seksuaalista ahdistelua ja pilkkaat menestynyttä naista ulkonäkönsä vuoka. Ainakaan SJP ei vietä sunnuntaitansa netissä anonyymisti pilkaten muita ihmisiä. Olet säälittävä. 

Mistä sinä voit tietää ettei ole? Olen kuullut huhuja että SJP on se tyyppi täällä joka arvostelee Macronin vaimoa.

Sinä olit varmaan ala-asteellakin se tyyppi joka meni kantelemaan opettajalle jostain vähintään kerran päivässä.

-ap

Vierailija
14/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi se on rumaa kohdella kun roskaa! Kaunista yrittää tosissaan.

Vierailija
15/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on hevosnaama, ja mua on ahdisteltu, ensin jo lapsena, myöhemmin liian kilttinä ym.

Jos yhä luulet että vain "kauniita" ahdistellaan. Jos jotain ei ole ahdisteltu, se voi olla sattumaa kuten sekin jos jotain ei ole.

Vierailija
16/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko että kiltinnäköinen, jotenkin voimattoman näköinen ihminen on helpompi saalis kuin päättäväinen ja itsevarma? Metsästäjänä ampuisit jo kuolleita eläimiä?

Vierailija
17/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo liittyy ketjun aiheeseen mitenkään? WTF?

Vierailija
18/18 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin monennäköiset naiset ovat kertoneet, että heitä on kohdeltu huonosti. On käyty käsiksi, huoriteltu ja uhkailtu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme