Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mascaramainos tuli telkkarista. Mies kysyi, miksi ripsistä pitää tehdä tuollaiset?

Vierailija
22.10.2017 |

Hän sanoi aina ihmetelleensä, miksi nähdään noin valtavasti vaivaa ripsien takia.
En voinut lopettaa nauramista. Mieheni taisi sanoa tietämättään totuuden koko kosmetiikkabisneksestä. Me naiset koristelemme ja 'parantelemme' itseämme, käytämme valtavat summat rahaa kaikkeen tällaiseen muka itsemme, mutta oikeasti miesten takia, mutta miehiä ei voisi vähempää innostaa jotkut tekoripset ym hömpötykset.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikkimainoksia negatiivisesti kommentoivat miehet ärsyyntyvät siitä, että naisen kauneuden salat tuodaan julki - se ärsyttää miestä, joka haluaisi uskoa naisten olevan superkauniita ilman apuvälineitä.

Ajatellaan, että mies näkee mainoksessa jonkin vartaloa muokkaavan alusasun, joka tekee vatsasta litteän ja takapuolesta pyöreän. Mies halveksuu - siis miksi naiset pukevat tuollaisen päällensä? Miesten takia? No huhhuh!

Seuraavana lauantai-iltana mies menee kauppaan ja näkee matkalla juhlista palaavan kauniin naisen, jolla on treenattu pylly ja tähtisilmät. Mies huokaisee - siinä sitä oli nainen minun makuuni.

Kotona nainen pesee meikit ja riisuu muokkaavan alusasunsa.

Hienoa miesten vähättelyä.

Kuvittelette tosissanne että miehet eivät tiedä esimerkiksi sitä, että naiset käyttävät meikkejä tai muita vippaskonsteja?

"Meillä naisilla on ihan omat salaisuutemme ja tyhmmääähhtht miehet ei niistä tiedä".

Voi luoja teidän juttujanne.

Et ole tainnut saada tänä(kään) viikonloppuna, kun olet noin pahalla tuulella ja vihainen naisille.

Vierailija
42/53 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ellei lähes kaikki miehet tykkää enemmän meikkaamattomasta naisesta.

Suurin osa miehistä tykkää naisista, jotka he kuvittelevat meikkaamattomiksi ;-)

Tykkääminen ja huomion herääminen ovat eri asioita, vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun mieskin sanoo, että..."

Nice.

Ja miehen mielipiteellä ei ole väliä. Jes!

Vierailija
44/53 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä tykkää naisista, jotka he kuvittelevat meikkaamattomiksi ;-)

Mammojen itse kehittelemä "totuus", jota viljelevät ja uskottelevat itselleen.

What's in it for me? Eli mitä minä siitä hyötyisin, että viljelisin itselleni tuollaista totuutta? Ihan oikeasti uskon, että suurin osa miehistä ei erota kevyesti meikattua naista meikkaamattomasta. Mutta kuulen mielelläni selityksen, miksi uskottelisin tuollaista itselleni.

Varmasti erottaa, ellei ole perähikiän bensalenkkari.

Tämä  on teille vain defenssi omaan paakkuiseen meikkivoiteenne söhrimiseen.

Muutoinhan te näyttäisitte takinakulholta  naamastanne.

En taida ymmärtää mistä puhut. En söhri meikkivoidetta, saatan näyttää taikinakulholta mutta minulle se on ihan yhdentekevää.

Miksi sitten edes vaivaudut söhertämään naamasi, jos huomattavaa eroa ei kerran ole?

Tuleeko taas perinteinen "itseäni varten"?

Olette ihan itse sen meikkiaddiktionne kehitelleet. Mutta siitäkin pitää päästä jollain tapaa miehiä mollaamaan.

Osaatko lukea? Kirjoitin juuri, että en söhri meikkivoidessa. Eli en meikkaa. Rautalangastako se sinulle pitää vääntää?

Eli et meikkaa ollenkaan, mutta sinulla on asiantuntijan pätevyys ja laaja otanta siitä, kuinka IHAN KAIKKI  miehet eivät erota meikkaamatonta ja kevyesti meikattua naista?

Hyvin vedetty, Hermiina.

"Suurin osa miehistä tykkää naisista, jotka he kuvittelevat meikkaamattomiksi ;-)"

"Ihan oikeasti uskon, että suurin osa miehistä ei erota kevyesti meikattua naista meikkaamattomasta."

Sinulla ei taida tänään olla kovin hyvä päivä.

Sittenhän sinulla on lähteet ja tutkimukset väitteillesi, eikö?

Vai ihanko olet tämän käsityksen mammapalstalla oppinut?

Vierailija
45/53 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammojen itse kehittelemä "totuus", jota viljelevät ja uskottelevat itselleen.

Niin. Tsemppaavat itseään meikkaamaan vielä ylettömämmin. Koska miehen mielipiteellä ei ole väliä... Bull!

Vierailija
46/53 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä jotkut kuvittelevat, että naiset meikkaavat miesten takia? En minä ainakaan. Ihan sama mitä minun naamasta ajattelee joku peruspertsa peräseinäjoelta. Laitan sellaisen meikin, joka sopii muuhun tyyliini. Oma mies tykkää minusta meikillä ja ilman ja muiden mieten mielipiteestä en välitä.

"Tyyliini". Eli meikkaat kuitenkin muita varten , viestiäksesi millainen olet. Olet myös epävarma itsestäsi.

Tätä se naisten itsepetos on.

Vierailija
47/53 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se miehes sanoo noin. Mitä siitä tulisi jos se sanoisi "ai että kyllä on kaunis nainen, ei susta tuollaista tulis vaikka ostaisit minkä ihmemascaran"

Vierailija
48/53 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä jotkut kuvittelevat, että naiset meikkaavat miesten takia? En minä ainakaan. Ihan sama mitä minun naamasta ajattelee joku peruspertsa peräseinäjoelta. Laitan sellaisen meikin, joka sopii muuhun tyyliini. Oma mies tykkää minusta meikillä ja ilman ja muiden mieten mielipiteestä en välitä.

"Tyyliini". Eli meikkaat kuitenkin muita varten , viestiäksesi millainen olet. Olet myös epävarma itsestäsi.

Minä en meikkaa kuin juhliin, koska niissä odotetaan huoliteltua ulkonäköä. Ihmetyttää silti, että mikä muiden meikkaamisessa sinua häiritsee? Eikö se ole aivan yhdentekevää meikkaavatko ja muut ja jos, niin kenen takia?

Vierailija
49/53 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en meikkaa kuin juhliin, koska niissä odotetaan huoliteltua ulkonäköä. Ihmetyttää silti, että mikä muiden meikkaamisessa sinua häiritsee? Eikö se ole aivan yhdentekevää meikkaavatko ja muut ja jos, niin kenen takia?

Sullakin se meikkaus muuttuikin vain juhlameikkaamiseen. Huvittavaa kuinka selittelette meikkaamistanne, vaikka  teitä ei kuitenkaan kiinnosta mitä muut teistä ajattelee.

Vierailija
50/53 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vierellä on tarpeeks kaunis nainen, niin ei ole ihme, että mies kummastelee, miksi jotkut näkee turhaa vaivaa ulkonäön eteen keskittymällä johonkin yksityiskohtaan vieläpä överiksi vetäen, kun tarvetta - eikä hyötyä - ei ole.

Jos joku huonoihoinen laittaa hieman peitevoidetta ja näyttää sitten jonkun miehen silmissä oikeasti paremmalta, tai viiksekäs nainen ajaa karvansa eikä olekaan enää oikeasti sen näköinen kuin luonto soi, niin siinä ei oliskaan enää niin paljon ihmettelemistä.

Vierailija
51/53 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mascaramainokset on kuvottavaa soopaa, metrin mittasissa tekoripisissä kekkaloiva barbi sanoo että "tämä ripsiväri pidentää ripsiäsi ainaki 50 senttiä! Koska olet sen väärti!"

Hahhahha.. ja jotkut vieläkin tätä helvetin roskaa uskoo ja ostaa sen tuotteen. 

Itse en ole asennuttanut tekoripisä silmiini, enkä käytä edes ripsiväriä, molemmat saisivat pienet vinot silmäni näyttämään huvittavilta, ja roikkuvat luomeni suttaantuisivat ja tekoripset sojottaisivat silmämunieni edessä alaspäin.. 

Oletteko huomanneet että kaikki tekoripsiä käyttävät näyttävät toistensa klooneilta naamasta, siellä maantienvärisessä (yleensä) pallossa on keskellä ne mustat viivat.. Huvittavan näköstä ja niin typerää touhua.. Hankkikaahan aivot.

Vierailija
52/53 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että tuntuisi epämiellyttävältä pitää silmissä jotain ylimäärästä roinaa (tekoripset).

Sama kaikkien muiden tekojuttujen kanssa, tekotukat, tekotissit, tekohuulet, tekokynnet... ei voi tuntua kovin hyvältä.

PtHyi.

Vierailija
53/53 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla ilman meikkiä ja tykkään olla meikattu. Pidän itseäni kauniina ilman meikkiä ja meikin kanssa. Minusta meikki täydentää asun ja tyylin, mutta jos minua ei huvita meikata niin jätän meikkaamatta, ei siinä sen kummempaa.

Miehiä varten en meikkaa, haluan että minusta kiinnostutaan luonteeni vuoksi eikä meikin. En myöskään pidä meikkiä luonteeni esiin tuomisen esteenä.

Suomessa vaan kaikki kaunistautuminen nähdään koreiluna ja feikkaamisena. Ja voi herranen aika jos sattuu oikeasti olemaan kaunis, niin ajatellaan että tuo on varmaan tyhmä, joku vika on pakko keksiä. Kauneus, äly ja luonne mahtuvat mainiosti samaan ihmiseen.

Ärsyttää se että estetiikka nähdään suomessa bimboiluna. Kaikki me tykätään estetiikasta enemmän tai vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan