Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistitteko siirtää kelloja?

Vierailija
22.10.2017 |

Tervetuloa talviaikaan.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yp

Vierailija
2/30 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikonloppuna vasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi, että kelloja siirretään vasta viikon päästä.

Vierailija
4/30 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, paluu normaaliaikaan. Toivon sydämeni pohjasta, että kesäaikaan siirtyminen lopetetaan. Ei siitä ole oikeasti hyötyä, haittaa on kylläkin. Itse inhoan sisäisen kellon sekoittamista näillä muutoksilla.

Vierailija
5/30 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelloja siirretään vasta ensi viikonloppuna. 

Vierailija
6/30 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistanut. Enkä aiokaan tänään muistaa.

Vierailija
7/30 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siirtää jo nyt, ettei sitten unohdu.

Vierailija
8/30 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, paluu normaaliaikaan. Toivon sydämeni pohjasta, että kesäaikaan siirtyminen lopetetaan. Ei siitä ole oikeasti hyötyä, haittaa on kylläkin. Itse inhoan sisäisen kellon sekoittamista näillä muutoksilla.

Uskomatonta, jollain on niin kiire päästä vikisemään kellojen siirrosta, ettei edes tajunnut, että kelloja siirretään vasta viikon päästä. Ehkä turhin valituksen aihe ikinä. Miten voi aikuisen ihmisen sisäinen kello mennä niin pahasti sekaisin YHDEN TUNNIN muutoksesta, että siitä pitää ulista joka jumalan vuosi??

Vierailija
9/30 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, jollain on niin kiire päästä vikisemään kellojen siirrosta, ettei edes tajunnut, että kelloja siirretään vasta viikon päästä. Ehkä turhin valituksen aihe ikinä. Miten voi aikuisen ihmisen sisäinen kello mennä niin pahasti sekaisin YHDEN TUNNIN muutoksesta, että siitä pitää ulista joka jumalan vuosi??

Kyllä se tunnin muutos sekoittaa pasmoja suurimmalla osalla, kuten itselläni. Ehkä sinulla kylmäkiskoisella tädillä ei.

Vierailija
10/30 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään turha valituksen aihe.

Tietysti jollekkin työttömälle luuserille se on ihan sama.

Mutta tämä koskee myös esim tuotantoeläimiä ym. Ei niiden rytmiä voi tuosta vaan muuttaa tunnilla johonkin suuntaan.

Vierailija
11/30 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, että sinulla näin kiire pillastua jonkun mielipiteestä.

Vierailija
12/30 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavan mies, joka on työkyvyttömyyseläkkeellä ja nukkuu muutenkin kaikki päivät, motkottaa aina kellojen siirtämisestä. Menee rytmi sekaisin kuulemma...

Vierailija
13/30 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan, kun kellot tosiaan oli itse siirrettävä tuli kymmeien miljoonien tappiot väärin ajoitetuista lääkärikäynneistä, liike-elämän tapaamisista jne. 

Nythän ongelmaa ei ole, kun kellot siirtävät itse itsensä. Mutta turhaa pelleilyä Suomessa kuitenkin. 

Kesät ovat valoisia ja talvet pilkkopimeitä. Siirto ei muuta sitä tosiasiaa. 

Vierailija
14/30 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne olis pitäny siirtää?

Vierailija
15/30 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan, kun kellot tosiaan oli itse siirrettävä tuli kymmeien miljoonien tappiot väärin ajoitetuista lääkärikäynneistä, liike-elämän tapaamisista jne. 

Nythän ongelmaa ei ole, kun kellot siirtävät itse itsensä. Mutta turhaa pelleilyä Suomessa kuitenkin. 

Kesät ovat valoisia ja talvet pilkkopimeitä. Siirto ei muuta sitä tosiasiaa. 

Juuri näin,kellojen siirtely on yhtä järkevää kun hölmöläisten peiton jatko.

Kun peitto oli liian lyhyt,leikattiin yläpäästä pala pois ja ommeltiin se jalkopäähän.

Vierailija
16/30 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi, kello siirtää itse itsensä minne haluaa.

Vierailija
17/30 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa positiivisesti: kelloja siirretään aina kesää kohti.

Vierailija
18/30 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisin pimenevät illat ovatkin tosi kiva juttu muutenkin lyhyen päivänvalon aikana -jee.... :(

Vierailija
19/30 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä talviaikaa. Nyt pimeä tulee taas tunnin aikaisemmin. Mielestäni olisi järkevämpää vain pysytellä kesäajassa. Kauhean raskasta, kun on ihan pilkkopimeää jo viideltä.

Vierailija
20/30 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä talviaikaa. Nyt pimeä tulee taas tunnin aikaisemmin. Mielestäni olisi järkevämpää vain pysytellä kesäajassa. Kauhean raskasta, kun on ihan pilkkopimeää jo viideltä.

Minusta olisi paljon raskaampaa, jos sydäntalvella tulisi aamuisin valoisaa vasta kymmeneltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän