Seurustelurahasta, kuinka paljon saatte?
Ite saan vain 500€/kk. Aika vähän ottaen huomioon, että olen 3/5 tyttö plus asumme pk-seudulla missä hinnat on noin yleisesti korkealla. Täytynee pyytää ainakin parinsadan euron korotusta.
Entäs te muut?
Kommentit (20)
Miten sä annat noin halvalla? Mä sain silarit, mies maksoi asuntolainani, maksaa yhtiövastikkeen ja kaikki laskut. Saan käyttörahaa 2000€/kk. Lomat ja botoxit bonuksena. On varattu ukko.
Tällä hetkellä menossa 6kk määräaikainen suhde. Yhteensä saan 10 000€. Ja tämä siis Vaasassa.
T: 6/5 nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä annat noin halvalla? Mä sain silarit, mies maksoi asuntolainani, maksaa yhtiövastikkeen ja kaikki laskut. Saan käyttörahaa 2000€/kk. Lomat ja botoxit bonuksena. On varattu ukko.
oot varmaan 5/5?
Täh, en mä mitään rahaa saanut. Minä maksoin miehelle juttuja, kun oli nuorempi ja opiskelija kun itse töissä. Enkä kyllä mitään rahaa vaatisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oot varmaan 5/5?
Silareita ja botoxia tarvitseva on enintään 1/5.
Koska olen 1/3 saan ilmaisen asumisen ja joka 3. vklp seksiä. Muuten saan mennä ja tulla miten haluan 2000€/kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oot varmaan 5/5?
Silareita ja botoxia tarvitseva on enintään 1/5.
Mutta siis tietenkin niiden kanssa
Siis mistä? Voiko niitä hakea takautuvasti?
Mä saan mitä haluan. Ukko on vanha ja ällö. Mitä siitä, kerran viikossa kestää mitä tahansa, shampanjan voimalla. Ensi viikolla lomalle ja shoppailemaan. Onneksi yksin.
Saan sen 800/kk plus 20e tunnilta kun vahdin miehen lapsia
Itse olen 8/5 ja saan 10 000e/kk, asunnon Helsingin keskustassa ja Pariisissa, ostosmatkoja Dubaihin, henkistymismatkoja Intiaan, kiropraktikon ja peräsuolen huuhtelun säännöllisesti sekä oman nimikkoravihevosen.
Mä oon 9/11 ja saan joka kuukausi matkan entisten WTC-tornien luokse.
Siis mistä te puhutte? Prostituutiosta?
...voi jumalauta että on tolloja olemassa...
Siis mistä te puhutte? Prostituutiosta?
Ite saan 100 000€/kk + asumisen loistohuvilassa + oikeuden tavata muita miehiä
T: ∞/5 nainen
Häh?