Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko te muut jo hommanneet lapsillenne talvivaatteet?

Vierailija
21.10.2017 |

Vai jäikö jollakin muulla myös viime tippaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jää viimetippaan. Mutta joo, olen osittain.

Nuorimman kohdalla odotin vuosittaista Citymarketin Viking -alea. Noista on nyt 12-vuotias tykännyt, sellaiset vähän tennarityyppiset Gore-texit. No tulihan se sieltä ja viime viikolla ostin. Normaalihinta 90 €, nyt oli jotain 60 €.

Toppatakkia (laskettelutakki) etsin ensin uutena, mutta mallit ja värit ei olleet mieluisia. Sitten huutiksesta ja sieltä löytyikin Altitude 8848 -takki. Etsin samaa merkkiä uutena. Takki tuli eilen.

Teinityttöjen kanssa ongelma on enemmän "no iha just kohta", "joo joo mä meen joku päivä" kuin äidin saamattomuus. Keskimmäisellä on upouusi ja lämmin parkatakki ja talvikengät. Esikoisella on kaikki vaiheessa, mutta 16-vuotias hoitaa "iha just".

Pyrin hyödyntämään aina alet, mutta yksin ei uskalla ostaa. Vaikka esim. kengänkoko täsmäisi omaan jalkaan. Meinasin jo ostaa Timberlandin nilkkurit, kun Intersportissa oli hyvä ale 165 € (norm. 200 €). Onneksi en ostanut, koska "eeei, ei ainakaan niitä massateinikenkiä".

Taaperoiden kanssa oli helppoa (ja oikeasti myös halpaa). Sen kun päätit että toi haalari, noi kengät jne. Joku haalari on max. 200 €, teinillä maksaa pelkkä takki helposti sen verran.

Vierailija
2/3 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kaikki on jo. Elän aina puoli vuotta etuajassa.

Ainoastaan kenkiä ei pysty ennakoimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melkein kaikki. Kaksi lasta on. Haalarit hain xxl:stä kun sai halvalla ja viikkarin kengät prisman tarjouksesta. Toiselle löysin kuomat kirpparilta, toiselle pitää vielä metsästää... topparukkaset lekmerin alesta. Parit rukkaset pitäs kans hankkia.

Jaaritteluksi meni. Mutta siis pointti että itse aina koitan kytätä noita alennuksia ja tarjouksia, sitä mukaa ostan.. onhan sitä rahaa silti mennyt jo melkein 300e.