Mies syö makeaa vain viikonloppuisin, onko sekin liikaa?
Jos nyt ajatellaan että joka ikinen viikko, NELJÄ kertaa kuukaudessa, se on aika paljon! Siis ei mikään pikkuleipä minua hätkähdyttäisi, mutta kun viikonloppuna kerran saa, niin se meneekin miehellä ihan yli, hirveen sokerisia leivoksia ja karkkipussia. Onko liikaa?
Kommentit (18)
Muistaakseni Matti Esko Hytönen sanoi joskus, että syö yhtenä päivänä viikosta kokonaisen kermakakun.
Mulla on yksi kaveri joka käy salilla ja diettaa. Silti joka kerta kun näen (nähdään usein kerran viikossa) ni tunkee naamaansa 2000 kcal ruokaa ja kaljat siihen päälle. Rasittavaa, koska ei nyt tee mieli puuttua kaverin diettiin, eikä tuossa ole oikein mitään muuta vaihtoehtoa kuin kuunnella ja toivoa että aihe vaihtuisi.
Sama tyyppi ei voi pitää jääkaapissaan edes juustoa, koska muuten syö ne napaansa. Varsinaista itsekuria. Sitten valittaa kun sinkkumiehellä menee vajaa 1000e kuussa ruokaan.
Yrittääkö mies laihduttaa? Onko hän ylipainoinen?
Kyllähän se ravitsemussuositusten mukaan voi olla "liikaa", jos ahtaa koko viikon edestä herkkuja napaansa viikonloppuna. Sama vaikka mussuttaisi sitten joka päivä vähän. Ei se sokeri kenellekään mitään hyvää tee, hetkellistä nautintoa lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ylipainoinen eikä yritä laihduttaa, mutta toki yrittää pysytellä ylipainon alapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ylipainoinen eikä yritä laihduttaa, mutta toki yrittää pysytellä ylipainon alapuolella.
No sitten pakko kysyä, että mikä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se, että lähteekö se paino sitten lopulta nousuun? Tää on siis ihan uusi juttu hänellä, aiemmin söi makeita milloin vaan, ei kovin usein. Mietin tätä uutta juttua, tuleeko tässä lopulta sitä makeaa enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se, että lähteekö se paino sitten lopulta nousuun? Tää on siis ihan uusi juttu hänellä, aiemmin söi makeita milloin vaan, ei kovin usein. Mietin tätä uutta juttua, tuleeko tässä lopulta sitä makeaa enemmän?
Ei kai kukaan sitä täällä voi tietää. Seuraamalla huomaat, mitä tapahtuu.
Provohan tämä tietenkin on. Mutta jollei olisi, niin nyt on kyllä saavutettu miesten kyttäämisen huippu. Yleensä kytätään juomista ja poikien iltoja, mutta nyt mies ei saisi enää syödäkään mitä itse haluaa :(
Hyvä ap. Mitä jos antaisit miehesi harkita rauhassa mitä haluaa syödä. Keskity teidän mukavaan yhteiseen ajanviettoon ja omiin syömisiisi. Luota miehesi arvostelukykyyn ja kunnioita häntä niin elät onnellisena.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se ravitsemussuositusten mukaan voi olla "liikaa", jos ahtaa koko viikon edestä herkkuja napaansa viikonloppuna. Sama vaikka mussuttaisi sitten joka päivä vähän. Ei se sokeri kenellekään mitään hyvää tee, hetkellistä nautintoa lukuunottamatta.
Hampaiden kannalta "kerta rytinä" on ainakin parempi.
Minä en kyttää ketään!
Jos mieheni haluaa pysyä nykyisessä painossa, kai minä saan miettiä onnistuuko se nykyisellä järjsetelyllä? EN kyttää ketään!
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyttää ketään!
Jos mieheni haluaa pysyä nykyisessä painossa, kai minä saan miettiä onnistuuko se nykyisellä järjsetelyllä? EN kyttää ketään!
Tässähän kävi se perinteinen siis. Onkohan sulla itsellä vaikeuksia pysyä painosssa ja siksi harmittaa miehen mässäily?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyttää ketään!
Tässähän kävi se perinteinen siis. Onkohan sulla itsellä vaikeuksia pysyä painosssa ja siksi harmittaa miehen mässäily?
Mitä vittua? Ei tässä ole minusta kyse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyttää ketään!
Mitä vittua? Ei tässä ole minusta kyse!
Älä selitä, sä oot jäänyt kiinni jo!
Iup