Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ainainen makeanhimo!!!!!
07.04.2006 |
mikä auttaisi poistamaan tai edes lievittämään kauheaa makeanhimoa? Lopetin tupakoinnin 6kk sitten ja siitä asti makeanhimo on ollut suuri.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta sen laksatiivisen vaikutuksen kanssa pitää olla varovainen. Makeanhimon vie mulla ihan täysin.
Alue: Aihe vapaa
Onnea tupakoinnin lopettamisen johdosta=). Minulla makean himoa on hillinnyt/poistanut kokonaan A.Vogelin Helix-Slim maa-artisokkauute yhdistettynä säännöllisiin ruoka-aikoihin. Kun syö säännöllisesti ei veren sokeri pääse laskemaan eikä tule himoa makeaan en tiiä oliko kyseisellä tuotteela osuutta asiaan mutta se auttoi ja se oli tärkeintä minulle. Nyt olen taas repsahtanut ja aloitan uudestaan maanantaina. Tuli vielä mieleen että sinun pitäisi korvata maken himo joillain muulla himolla, liikunta lukeminen käsityöt tai vaikka pikku porkkanat nämä on vain minun ehdotuksia en kä tietä toimivatko ne sinulla. Itse olen suklaaholisti ja olen taistellut tämän asian kanssa kauan, saan vieroitus oireita saman laisia kuin tupakoinnin lopettamisen jälkeen, sydämmen tykytys ahdistus ja hermoilu.