Onko Charlize Theronilla mielestäsi upean kauniit kasvot?
Kommentit (10)
On ja ei. Mun silmiin täydelliset ja virheettömät, mutta "tylsät". Antaisin mitä vain näyttääkseni samalta, mutta ne kasvot ei herätä mitään ekstraihailua. Superkaunis muttei superviehättävä. Sitten taas vaikka joku toinen ei välttämättä ole superkaunis mutta kuitenkin superviehättävä (esim. Sara Parikka). Ja puhun vain ja ainoastaan ulkonäöstä, ja omasta mielipiteestä tietenkin.
t. ruma akka
Siinä on nainen jossa ei ole pätkääkään seksikkyyttä. Ei naisen tarvitse edes olla kaunis ollakseen seksikäs, mutta tästä ei saa seksikästä tekemälläkään. Kuivakka.
Kaikki on hänen kasvoissaan pientä ja sievää. Pieni leuka, pienet silmät, pieni nenä ja pieni suu. Minusta kauneus on sitä, että kasvoissa on jotain mielenkiintoista ja näyttävää kuten vaikkapa suuret silmät, pikkuinen kyömy nenässä tai vaikka kauneuspilkku huulen yläpuolella.
Minusta siis Theron on nätti ja pikkusievä, ei hätkähdyttävän kaunis.
Ei. En ole koskaan pitänyt lähellä toisiaan olevia pieniä silmiä kauniina.
Ei. Pieni pää ja naama rotevassa vartalossa, ei muotoja. Miesmäinen. Siksi varmasti av-naisten suosikki.
Charlize on upea ja minä en yleensä edes välitä blondeista. Ne silmät ja katse!
Vierailija kirjoitti:
Charlize on upea ja minä en yleensä edes välitä blondeista. Ne silmät ja katse!
Silmät on itsessään ihan kivat hänellä, mutta ovat omaan makuuni liian lähellä toisiaan.
On