Auttakaa! Miten saisin turhaa hupiajelua karsittua?
En saa autolla ajamisesta koskaan tarpeekseni. Tykkään kuunnella omia soittolistojani autossa, arjen työ- ja kauppamatkat ovat niin lyhyitä ettei niillä ehdi montaa biisiä pyörittää. Tämän vuoksi ”sorrun” usein ajelemaan iltaisin huvikseni kaupungilla, joskus käväisen moottoritiellä jne. Saan siitä vaan niin paljon elämyksiä että en pysty olemaan ilman.
Miten sitä saisi vähennettyä? Ympäristöasioilla en voi itselleni perustella, koska ne asiat ei vaan kiinnosta. Bensamenoissa se kuitenkin tuntuu, ei se hupiajelu ole mitenkään talouttani kaatamassa mutta olisi kiva saada hieman enemmän säästöön.
En siis aio luopua siitä, mutta miten sitä saisi vähemmäksi?
Kommentit (26)
Miksi pitäisi rajoittaa? Mukavaa ajanvietettähän tuo. Itsekin ajelin viime yönä sumuisessa kaupungissa, oli tosi tunnelmallista.
Auto on mulle,kuin nainen,ajelu on yksinkertaisesti kivaa
Harrastushan se tuokin on! Autoilu on eräänlaista vapautta, kun saa itse päättää mihin ja milloin ajaa ja yhteiskunta on rakentanut maksuttoman tieverkoston maan joka kolkkaan. Nauti!
Ap asuu ilmeisesti jossain maakunnassa? Ja autona on 500000 ajettu vanha Volvo 850, C Mersu tai Opel Vectra?
Koukussa olen autoon minäkin,kesä on pahin.Olen rajoittanut autoajelut viikonlopulle.Talvella riittää työmatkat tyydyttämään ajohalut.