Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipide - mies hyytyy

N41
21.10.2017 |

Moi, olen aloittanut tapailemaan uutta miestä ja meillä on hyvä seksuaalinen kemia.
Ekaa kertaa sekstaillessa, mies on antamassa minulle suuskesiä ja pyydän että hän naisi minua. Hän nousee päälleni ja hyytyy samantien. Pyytää anteeksi, johon vastaan että ei se haittaa. Ei ole iso juttu.
Makaamme hetken sylikkäin ja pian kysyn että voinko istua hänen naamalleen. Mies vastaa myöntävästi ja istun hänen naamalle. 69 asennossa hän kiihottuu kovaksi jälleen ja antaa minulle ihanan orgasmin. Niin kauan etten enää pysty vastaanottamaan. Itse hän ei tule.
Kysymyksiä:
Miehet mitä mieltä olette tapahtumien kulusta? Kuinka voisin parantaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienostihan teillä on mennyt. Häntä selvästi vain jännittää. Mulla kokemusta ihan vastaavasta. Esileikit jees ekalla kerralla mutta kappas kun piti pimpsaan päästä niin johan laski. Toisellakin kerralla jännitti vielä enemmän kun niin kävi mutta onnistuihan se naiseni päättäväisyydellä. Sen jälkeen onkin sitten touhuttu ja paljon. Miehesi vaikuttaa taitavalta ja avoimelta. Anna aikaa ja ohjaa toimintaa, rohkaise. Varmasti onnistuu jatkossa, ties millaiset kyydit sitten saat.

M36

Vierailija
2/3 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. muita kommentteja?

N41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin miehenä luulen että johtui luultavasti vain jännityksestä.

Eiköhän se jo seuraavilla kerroilla ala pysymään kovana, uudet kumppanit aina jännittää aluksi.