Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bluetooth kaiuttimen ääni pätkii jatkuvasti Windows 10 tietokoneella

Vierailija
21.10.2017 |

Bluetooth kaiuttimen ääni pätkii Windows 10 -tietokoneella (Asus Zenbook Pro), ihan sama mitä asetuksia kokeilee. Olen tehnyt pariliitoksenkin lukemattomia kertoja uudestaan, ei auta.
Aiemmin Samsung-läppärilläni sain ihan saman kaiuttimen toimimaan ilman mitään pätkimisiä.
Ilmeisesti tässä Asuksessa on surkea bluetooth piiri.
Netistä olen katsonut kaikki vinkit hakusanalla "bluetooth stutter" mitä olen löytänyt, ei apua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bluetooth kaiuttimen ääni pätkii Windows 10 -tietokoneella (Asus Zenbook Pro), ihan sama mitä asetuksia kokeilee. Olen tehnyt pariliitoksenkin lukemattomia kertoja uudestaan, ei auta.

Aiemmin Samsung-läppärilläni sain ihan saman kaiuttimen toimimaan ilman mitään pätkimisiä.

Netistä olen katsonut kaikki vinkit hakusanalla "bluetooth stutter" mitä olen löytänyt, ei apua.

Kaiutin liian kaukana tai cpu tapissa?

Vierailija
2/9 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pätkii, koska mikrofonin on samalla nauhoitettava muut äänet ja lähetettävä ne livenä Microsoftille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiutin liian kaukana tai cpu tapissa?

Tuosta puuttui vain Bluetoothin virransäästöasetusten tarkistaminen.

Vierailija
4/9 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja toi kyseinen bluetooth-kaiutin on Geneva S Wireless. Terv. ap

Vierailija
5/9 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bluetooth-ajurin päivittäminen uudempaan tai vanhempaan bersioon voisi auttaa. Tai bluetoothin uudelleenasennus.

Vierailija
6/9 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa läppärissä on Intelin AC7260 - wireless piiri, netin keskustelupalstojen mukaan se on surkea piiri juuri bluetoothin suhteen, ilmeisesti ongelma ei ole korjattavissa. 

Bluetoot collaboration - asetusta ei tuo Intelin piiri edes tarjoa.

terv. ap

Vierailija
7/9 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika voi olla myös kaiuttmissa. Nykyään ei tehdä kestävää elektroniikkaa.

Vierailija
8/9 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, aiemmin ei ollut ongelmaa, mut windows 10-påivityksen myötä alkoi pätkiä ääni bluetoothin kautta. Siks joudun käyttää kaiutinta puhelimen bluetoothilla, silloin ääni ei pätki.

Vierailija
9/9 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pian keksitään langallinen tiedonsiirto, niin nämä ongelmat jäävät historiaan.