Järkytyitkö kuolleen miehen kasvokuvasta (Lahden tapaus)
Harvinaista, että kuolleesta laitetaan kuva lehteen.
Kommentit (20)
Joka lehdessä on sama kuva tummahiuksisesta kuolleesta miehestä, kuva on rintakehästä ylöspäin.
Mä järkytyin. Olisi ollut ees jonkun suojauksen takana, mutta yhtäkkiä iso kuva kuolleesta ihmisestä naaman edessä.
En koska olen nähny kuolleita miehiä ihan "livenä" ruumishuoneella.
Siisti kuva. En järkyttynyt. Käykää katsomassa, jotta saadaan hänelle nimi.
En järkyttynyt. Eihän mies ollut yhtään pahan näköinen. Ihan nukkuvalta näytti.
Voitteko te kuvasta järkyttyneet vähän valaista, että mikä siinä kuvassa teitä järkytti?
Itse todella herkkänä ihmisenä en voi ymmärtää. Mielestäni kuvassa ei ollut mitään järkyttävää.
Enemmän järkyttää se, ettei tuota miestä kukaan tunnu kaipaavan.
En järkyttynyt, mutta siitä järkytyin jälkikäteen että poliisi lähetti lehdistölle Auerista videon, jossa tämä maksaa sairaalavuoteessa sairaalavatteissa, todennäköisesti lääkittynä ja jonkinlaisessa shokkitilassa, alle vuorokausi miehensä kuoleman jälkeen. Mahdetaanko maailmanhistoriassa tuntea toista tapausta, jossa poliisi on lähtenyt näin härskisti ja kovilla keinoilla demonisoimaan ihmistä. Kun alkuperäinen tekninen tutkija kommentoi asunnon kuntoa, hän sanoi normaali asunto. Siitä huolimaatta porinpoliisi toimitti lehdistölle kuvat Auerin perheen asunnon lähes joka ikisestä huoneesta, ja antoi ymmärtää että torstai-iltapäivän lapsiperhesotku voidaan lukea murhatodisteeksi. Kenen ihmisen kämppä on vastaavalla tavalla on ollut lehdissä ruodittavana?
Minä järkytyin, vaikka luin, että kohta se naama tulee näkyviin.
Hassuinta on, että muutama päivä sitten autoin pahemman näköisen ruumiin arkkuun laitossa ja olen nähnyt lukuisan määrän kuolleita "oikeassa paikassa", lähes viikottain.
Tuo tuli kotiin keittiöön.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat ilmeisesti että omissa kuvitelmissasi kukaan ei kaipaa? Nyt lauantai-aamupäivän harjoitukseksi hieman realiteettien testausta.
Oho, nyt taisi tulla kirjoitetuksi väärästä Lahdesta. Sori :DDD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat ilmeisesti että omissa kuvitelmissasi kukaan ei kaipaa? Nyt lauantai-aamupäivän harjoitukseksi hieman realiteettien testausta.
Kuules nyt "realiteetti", tuon miehen kuva ei olisi lehdessä, jos joku olisi kaivannut ja tehnyt katoamisilmoituksen.
Up!!! Missä ihmeessä se kuva on?!
Mikä lehti?