Mikä asia tai huoli sinua masentaa tällä hetkellä?
Kommentit (21)
Oman lapsen asiat. Valinnut huonon suunnan elämälleen, apu ei kelpaa, ei halua kuunnella, ei puhua.
On vaan pakko ajatella että valinta on hänen omansa enkä voi sille mitään. Silti raastaa syvältä.
Se etten saa tavata kummilapsiani. Vanhemmat laittoivat välit poikki. Ja mitäkö minä tein? Ilmaisin huoleni lasten hyvinvoinnista.
Kaikki.
Suhteellisen vakaa työpaikka on joo, hirvittävän raskas fyysisesti ja aivan liian pieni palkka esim koulutukseeni nähden.
Lapset ovat aivan ihania ja pitävät sitä vähäistä iloa yllä, mutta ongelmia löytyy mielenterveyden kanssa, koulun kanssa, työpaikan ja seurustelujen kanssa sekä eräällä jatkuvasti poliisien kanssa. En enää jaksaisi tehdä katoamisilmoituksia.
Parisuhde ei ole toiminut kai 10 vuoten lainkaan, eikä tule enää toimimaan.
Asuntomme on ihana mutta täynnä remonttitarpeita, rahaa niiden tekemiseen ei ole.
Olen aina yksin,
Ei mikään tällä hetkellä. En murehdi 24/7. Nyt hyggeilen ja olo on mainio.
Lasten puolesta surettaa. Tuore ero takana minulla ja lasten isällä. Isä suunnittelee muuttoa jo uuden heilan luo kuuden tunnin automatkan päähän. Jotenkin järkyttynyt olen. Noin vain hylkää lapset.
Rahattomuus: koko ajan pitää tinkiä, laskea ja venyyttää penniä euroksi.
Köyhyys ei jalosta, ei tee minusta parempaa ihmistä. Kiukku nousee.
Raskas, alipalkattu työ ja nousussa oleva paino. Olen ollut koko syksyn sairaana eikä liikkua juuri voi.
Masennuslääkkeet ei toimi, alkaa hoitokeinot käydä vähiin. Sähköä en halua :(
Epävarma tulevaisuus- Reippaasti jo yli täysikäisyyden enkä siltikään tiedä, että missä haluaisin olla ja mitä haluaisin tehdä. Turhauttavaa, ahdistavaa. Tuntuu, että en vaan saa itseäni mitenkään kiinni tähän nykymaailman menoon.
Luojan kiitos ihanasta perheestä, joka jaksaa minuun uskoa ja auttaa silloinkin kun epätoivo meinaa todella iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Masennuslääkkeet ei toimi, alkaa hoitokeinot käydä vähiin. Sähköä en halua :(
Mitä syöt?
Kuulostaa varmaan älyttömältä... muttasyö joka aamu 2 kanamunaa, juo vahvaa kamomilla teetä ja b12 vitskua vaikka maksalaatikosta. Muista c vitamiini vaikka puolukoista, jotta rauta imeytyy...
Jos masikseen ei ole syytä, saattaa se johtua jostain puutostilasta.
40:n vuoden työura palkittiin juuri potkuilla. Eläkeikään vielä vuosia, olen terve ja työkykyinen sekä -intoinen.
Mieheni valehteli minulle eräästä asiasta, eikä tiedä että tiedän. Mielenkiintoista kysellä asiasta ja kuunnella selityksiä. Olen niin loukkaantunut, olenko tosiaan niin kauhea vaimo, että on helpompaa valehdella kuin kertoa totuus? Mies kuvittelee suojelevansa minua mielipahalta valehtelemalla, mutta oikeasti se loukkaa paljon enemmän kuin ikävä totuus.
Miehen aikuinen lapsi ei halua minun lapsia hänen mummolaansa jouluna. Ruokaa ei voi tulla ottamaan kun keittiössä on muita. Muut olivat minä ja lapseni ja aikuinen kummilapseni.
Miehen aikuinen lapsi ei halua että minun lapset tulevat jouluna hänen mummolaansa. Keittiöön ei voi tulla kun siellä on muita. Eli muut oli minä ja lapseni sekä aikuinen kummilapseni. Mitä teen??
Masentaa kun en usko yhdenkään (kunnollisen) miehen enää kiinnostuvan minusta. Ulkonäkö ei ole tarpeeksi hyvä että korvaisi puutteet korvien välissä sekä tunnepuolella.
Ei töitä, yksinäisyys, läheisyyden kaipuu...