Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joskus tympii ettei mies tunne minua vieläkään 20 vuoden jälkeen

Vierailija
20.10.2017 |

Ihan kuin hän ei kiinnittäisi mitään huomiota siihen mistä olen pitänyt tänä aikana. Ei tiedä mistä ruuista pidän, ostaa lahjaksi koruja jollaisia en koskaan käyttäisi, seksissä täytyy vääntää rautalangasta uudelleen ja uudelleen...

Mistä tuollainen johtuu? Joskus mietin että eikö hän vain oikeasti välitä minusta kun ei kiinnitä mitään huomiota näihin asioihin. Vai onko tuo joku asperger. Kuitenkin hän vaikuttaa täysin tyytyväiseltä suhteeseemme ja pärjää työelämässä niin ettei älyssä voi olla mitään suurempaa vikaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama meillä, ja yli 30 vuotta jo yhdessä. Ei tämä koskaan muutu, turhaa kiusata itseään odottamalla jotain muuta.

Vierailija
2/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei vain kovin älykäs. Itse pyrin oppimaan virheistäni 24/7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan tavalliselta parisuhteelta.

Onhan se kiva toisaalta että puolisosta löytyy joka päivä uusia juttuja kun ei muista niitä vanhoja.

Eipähän mies kyllästy suhteeseen.

Vanha vitsihän on että parisuhteessa parasta on dementia;" herää joka aamu uuden naisen vierestä"....

Vierailija
4/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee työkseen ohjelmistosuunnittelua ja ilmeisen hyvin, mutta tähän nyt ei vain riitä yhtään aivosolua. Olisi kyllä mielenkiintoista päästä joskus mieheni pään sisälle että saisi kokea millaisilla ajatuksilla hänen päänsä täyttyy.

Vierailija
5/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kiva toisaalta että puolisosta löytyy joka päivä uusia juttuja kun ei muista niitä vanhoja.

Vanha vitsihän on että parisuhteessa parasta on dementia;" herää joka aamu uuden naisen vierestä"....

Miehelleni varmaan todella virkistävää mutta minulle lähinnä sellaista ”päiväni murmelina”.

Vierailija
6/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tyypillinen suomalainen mies, ei lisättävää.

Vierailija
7/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset muuttuu koko ajan niin miten voisi tuntea :D

Vierailija
8/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla perää. Ainakin melkoisen työn takana löytää itselle sopiva kumppani, ellei tätä dementiaa omaa.

Vierailija
9/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee työkseen ohjelmistosuunnittelua ja ilmeisen hyvin, mutta tähän nyt ei vain riitä yhtään aivosolua. Olisi kyllä mielenkiintoista päästä joskus mieheni pään sisälle että saisi kokea millaisilla ajatuksilla hänen päänsä täyttyy.

Matemaattis-looginen älykkyys on hieman toista kuin kyky bongata toisen tunnetiloja ilman rautalangasta vääntöä. Harva omaa molempia. Jos toista rakastaa, niin harvoin sitä silti tahallaan yrittää aiheuttaa pettymystä.

Vierailija
10/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matemaattis-looginen älykkyys on hieman toista kuin kyky bongata toisen tunnetiloja ilman rautalangasta vääntöä. Harva omaa molempia. Jos toista rakastaa, niin harvoin sitä silti tahallaan yrittää aiheuttaa pettymystä.

Ei kai tuosta muutakaan voi oikein päätellä kuin että se matemaattinen älykkyys ei sitten tosiaan ole mikään kokonaisälykkyys, vaikka sitä aina mitataan.

Vierailija
11/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Minulla myös miesystävä jo kymmenen vuoden takaa. Ei muista mitä juomia juon ja mistä en tykkää, ei muista että inhoan ananasta pitsassa, ei muista mitä suklaata tykkään syödä, on saattanut tuoda synttäri- ja joululahjaksi tohvelit, väliä 2 kuukautta, tosin toiset kai olivat äidiltään, mutta kuitenkin. Eikö voi muistaa mitä äitinsä on lähettänyt juuri äsken?

Ja mielestäni oli outoa että just siinä 10 vuoden kohdalla selvisi ettei se tiennyt etteivät silmäni ole siniset. Ja tuntui että siinäkin vaiheessa intti vastaan, olisi ottanut silmän käteen ja katsonut.

Vierailija
12/15 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on just tommonen! Ostaa aina lahjaksi kaikkea mitä omasta mielestään tarvitsen - 100% huteja!

Ei yhtään tiedä mistä ruuasta pidän. Joten aina kun haluaa yllättää mut, tekee mulle varmuuden vuoks meksikolaista kun se on ainoa josta on varma. 😂

Kymmenen vuotta naimisissa, joten ei tuo tule muuttumaan. Yritän itse vain artikuloida tahtonut tarpeeksi selvästi. Jos se helpottaisi tilannetta...

Vierailija
13/15 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen, et sinä. Valitettavasti harva löytää aidon sielunkumppanin.

Vierailija
14/15 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ole ollut vastaavia kokemuksia, en kyllä tuollaisen dementikon kanssa haluaisi olla. Oma mieheni tietää ja muistaa lempiruokani, värini, vaattemakuni ja -kokoni jne. Ainoa missä on ollut haastetta, on ollut opettaa hänet lukemaan rivien välistä lahjatoiveita. Nykyään sekin luonnistuu. Noita muita ei siis ole tarvinnut opettaa.

Vierailija
15/15 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen itsekäs mies, joka huomaa vaan omat tarpeensa. Tällaisia ne ovat melkein kaikki.