Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö olla huolissaan? Kun sanotaan, että lasten suusta kuulee totuuden ja

Vierailija
10.07.2008 |

Mymmeliksi, opettajaksi, naapurin tädiksi tai ties miksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lähiaikoina reilu kolmevuotias lapsemme ensin sanoi minulle pari kertaa, että olen toinen äiti ja nyt tänään illalla nukkumaan mennessä lapsi totesi, että sinä olet Mervi (oikea nimeni), sitten rupesikin kysymään, että oletko Heidi ja lopuksi totesi, kyllä sinä olet Heidi, kun sanoin etten ole.

Onko tämän ikäisillä jotain mielikuvitusleikkejä, joissa seikkailee toiset äidit, kun ei käytännössä ole mahdollista, että olisi mitään "toista äitiä".

Vierailija
2/9 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se on kyllä melkein aina mun vastaus täällä..

mut meidän kolme ja kaksi vuotiaat on nyt vasta tajunneet ruveta opettelemaan nimiä.. ihmettelin yks päivä miksi kyselivät mun nimeä, hokivat omiaan ja isänsä ja ukkinsa ja sitten kutsuivat ikään kuin kokeillakseen toisiaan toistensa nimillä... ukki oli ruvennut opettaan heille meidän kaikkien nimiä! joten voisko olla kyse vaikka siitä että päikkärissä kaverilla on heidi-äiti? ja lapset puhuu siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyvää, kuin että olisi miehellä toinen nainen.

No, toisaalta on tässä lähiaikoina liikkunut lapsen kanssa kahdestaan hieman enemmän...

ap

Vierailija
4/9 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan? mä en kestä, jos tämmösiä ihmisiä on oikeesti???!!! Ei kukaan TOSISSAAN kelaa tossa kohtaa pettämistä?

Vierailija
5/9 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on fiksu 3,5v. ja leikkii paljon mielikuvitusleikkejä ja kutsuu eri nimillä, mutta kyllä sen ehkä erottaisi, jos jatkuvaan alkaisi jostain toisesta "äidistä" puhumaan. Kysäisepäs!

Vierailija
6/9 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus on ollut tyyliä," no varmaan"

Vierailija
7/9 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua lapsi mukanaan, mutta mietinkin, että pitäisikö olla huolissaan enemmän...

On vaan hassun kuuloisia nuo jutut ja tosiaan useamman kerran puhunut, enkä minä todellakaan ole lapselta mitään missään välissä kysellyt.

ap

Siis onhan? mä en kestä, jos tämmösiä ihmisiä on oikeesti???!!! Ei kukaan TOSISSAAN kelaa tossa kohtaa pettämistä?

Vierailija
8/9 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kun sä menet töihin, tänne tulee ikkunasta toinen isi pussaamaan mua ja äitiä!"

Ja tosiaan, minulla ei ollut suhdetta eikä mitään toista miestä joka tulisi meitä pussailemaan, tulkitsin että lapsi on vaan mustasukkainen isänsä töihinmenolle ja myös miehen ja minun suhteelle, vilkas mielikuvitus jne.

Vierailija
9/9 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iässä samantyyppisiä. :0)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan