Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ja perhe valehtelijan kanssa. Miten olette selvinneet/luovineet tilanteessa?

Vierailija
20.10.2017 |

Patologinen valehtelu siis kyseessä. Asioiden oikea laita tai paremminkin luonne paljastui klassisesti vasta sitten, kun oli jo lapsi eli sitä kautta ns. pallo jalassa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kevyt hengittää, kun tietää itse puhuvansa aina totta. :) No en ehkä aina pikkuasioissa (valkoiset valheet) mut tärkeissä kyllä ja puolisolle ehdottomasti.

Vierailija
22/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja yksityisasiathan on aina yksityisasioita. Sun ei tarttee kysyville vastata. Nro 22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä on väittänyt valhtelijaksi ihmiset, jotka puhuu itse kaikille suut silmät täyteen paskaa. Niinhän se aina menee. Projisointi on kivaa..

Vierailija
24/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää haukkuko ap:ta. Minä tiedän mistä on kysymys. Eli mies keksii ihan turhan takia juttuja. Meillä esim. lapsikin on tajunnut asian. Esimerkki: Olin yhtenä perjantai-iltana lähdössä lapsen kanssa käymään yhdessä paikassa ja sieltä tullessa oltaisiin ostettu marketilta karkkia. Mies sanoi, että siellä on hirveät ruuhkat että liikenteenohjauskin oli. No jo siinä matkalla lapsi alkoi selittämään, että ärsyttää kun isä liioittelee asiota, ihan tavallinen perjantai tämä on, ei siellä mitään liikenteenohjausta ole. Sanoin että voidaan katsoa kun mennään marketin ohi. Ja ei siellä ollut edes hirveitä ruuhkia. Tosin on voinut mahdollisesti ollakin ruhkaa, esim. 30 min aiemmin.

No sanoin sitten miehelle tuosta ja hän sanoi, että joku mies oli siellä keltaiset liivit päällä kävellyt, varmaankin joku kärryn työntäjä. Joo-o, kyllä sen tietää onko se liikenteenohjaus vai ei.. Sitä paitsi tuossa oli välissä kaikenlaista "ajoin sinne parkkipaikalle ja sitten ajoin pois, kun huomasin että on liikenteenohjaus" ja sitten juttu olikin niin, että ei ollut edes parkkipaikalle ajannut, kun oli marketin viereiseltä bensa-asemalta nähnyt tämän keltaliivisen miehen :D.

Vierailija
25/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos sun itsekkään ihmisen on mässytettävä sitä peetä niin älä opeta ällöttäviä tapojas lapselle. Aikuinen ei tarvitse karkkia yhtään mihinkään.

Vierailija
26/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää haukkuko ap:ta. Minä tiedän mistä on kysymys. Eli mies keksii ihan turhan takia juttuja. Meillä esim. lapsikin on tajunnut asian. Esimerkki: Olin yhtenä perjantai-iltana lähdössä lapsen kanssa käymään yhdessä paikassa ja sieltä tullessa oltaisiin ostettu marketilta karkkia. Mies sanoi, että siellä on hirveät ruuhkat että liikenteenohjauskin oli. No jo siinä matkalla lapsi alkoi selittämään, että ärsyttää kun isä liioittelee asiota, ihan tavallinen perjantai tämä on, ei siellä mitään liikenteenohjausta ole. Sanoin että voidaan katsoa kun mennään marketin ohi. Ja ei siellä ollut edes hirveitä ruuhkia. Tosin on voinut mahdollisesti ollakin ruhkaa, esim. 30 min aiemmin.

No sanoin sitten miehelle tuosta ja hän sanoi, että joku mies oli siellä keltaiset liivit päällä kävellyt, varmaankin joku kärryn työntäjä. Joo-o, kyllä sen tietää onko se liikenteenohjaus vai ei.. Sitä paitsi tuossa oli välissä kaikenlaista "ajoin sinne parkkipaikalle ja sitten ajoin pois, kun huomasin että on liikenteenohjaus" ja sitten juttu olikin niin, että ei ollut edes parkkipaikalle ajannut, kun oli marketin viereiseltä bensa-asemalta nähnyt tämän keltaliivisen miehen :D.

Eli toisinsanoen sun mies on niin kohtelias ja kultainen ettei viitsi sanoa sulle, ettet myrkyttäis hänen jälkikasvuaan atsoväriaineilla ja sokerilla! Oma mies tekee tuota myös ja en pidä sitä edes valehteluna. Te olette eläneet liian hyvää elämää, ettekä tiedä mitä on oikea valehtelu. Minä tiedän. Voi pojat, että minä tiedänkin! :'D

Vierailija
27/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan kaikki simmut kiinni ja valehdellaan kauniisti itseillemme, ettei ylipaino ole suomessa ongelma! Näin sitä ei ole olemassa, eikö niin? ;) Sama muissa asioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän