Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten opetella olemaan katselematta naisten tissejä?

Vierailija
20.10.2017 |

Mussa on joku sisäänrakennettu vakavampi vika, mutta mun on vaikeaa olla katselematta naisten tissejä, jos ne ovat muodokkaat/kauniit/seksikkäät. Oon muuten ihan asiallinen, enkä tuijota "limaisesti", mutta hitto kun en vain osaa olla katselematta niitä (ja muutenkin kauniita naisellisia muotoja). Mikä tähän auttaisi? Olenko vain puutteessa vai onko mulla joku psykiatrinen häiriö? En haluaisi käyttäytyä näin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan kysyä neuvoja törhöseltä ja louhimieheltä.

Vierailija
2/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä voi olla tuijottamatta ja koskematta. Ne on niin kivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaula-aukko on niin iso, että tissit näkyy, niin saahan niitä katsella. Miksi ne muuten olisi siinä esillä?

Vierailija
4/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tulisi katkaisuttaa näköhermosi lääkärillä. Tosin mikä takaa että leikkauksesta toivuttuasi et sohottele tissivakoja valkoisella kepillä?

Vierailija
5/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen aiva koukussa takapuoliin. Itsekin pidän tuijottamista moukkamaisena ja yritän vältellä sitä, mutta ala-ateelta lähtien olen ihastellut naisten keskivartaloa jatkuvasti. Itsestänikin tuntuu että olen patologinen tapaus. Eikä se välttämättä ole pelkkää seksuaalista himoa, reidet, lantio ja pakarat ovat parhaimmillaan paras visuaalinen ärsyke kaikista.

Vierailija
6/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella hajamielinen katse. Olet omissa ajatuksissasi, et edes ole tietoinen ympäristöstä. Voi täysin töllöttää tissejä kun opit mestariksi.

Vierailija
7/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tissejä saa katsella kunhan ei kuola valuen töllää! On tehty myös tutkimuksia, että tissien tiirailulla on positiivisia terveysvaikutuksia :)

Vierailija
8/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia auttaa. Naapurillani oli samanlainen mt-ongelma, eikä hän kyennyt olemaan huutelematta kaupungilla kulkiessaan että "paskapää, paskapää". Terapia auttoi, eikä hän enää huutele :)

Vierailija
9/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene uskovaisten eheyttämis- vai mikä tuhouttamiskursseja ne nyt on. Nehän mainostaa tekevänsä homosta heteron, niin eikö tuo onnistune sitten toisinkin päin?

Vierailija
10/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasit

Vierailija
11/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseet imartelee naisia ;)

Vierailija
12/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans tää ongelma naisten perseiden kanssa. Aina tulee vähintään vilkaistua. Luulen että tähän auttaa sokaistuminen tai kuolema.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi