Luulen että Lidl myy siirappia hunajana
Niin oudon makuista ja halpaa tämä on. Konstikos tuo olisi laittaa hunajaesanssia mietoon siirappiin!
Kommentit (10)
Ei onnistu, koska elintarvikelaki.
Kyllä halpaketju keinot löytää. Niillä oli viime joulunakin myynnissä tuoksuöljylamppu ja tuoksuja, joista joka ikinen oli keinotekoista!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä halpaketju keinot löytää. Niillä oli viime joulunakin myynnissä tuoksuöljylamppu ja tuoksuja, joista joka ikinen oli keinotekoista!
No saahan ne olla keinotekoisia. Yleensä halvat on koska oikea eteerinen öljy on paljon hintavampaa ja työläämpää.
Ap, hanki muuta sisältöä elämääsi kuin Lidlin haukkuminen täällä aamusta iltaan. Olet naurettava. Haukut kauppaa, josta ostat kuitenkin koko ajan jotain - eilen se kana - ja sitten haukut.
Mä ilmoitan tästedes Lidlille, saattavat ryhtyä oikeustoimiin tästä mustamaalauskampanjoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä saattaa tulla uutisena, mutta muidenkin brändien tuoksuöljyt ovat pääosin synteettisiä. Jotkin "oikeat" kasviöljyt (ruusu ja etenkin jasmiini) ovat niin kalliita, että niitä ei todellakaan myydä parin euron pulloissa. Toisia tuoksuja ei edes saada uutettua kukista mitenkään päin - kielo on varmaan se tunnetuin esimerkki. Kaikkien kielontuoksuisten tuotteiden haju on peräisin laboratoriosta.
Nippelitieto: päärynäsiiderin ja päärynämehun päärynänmaku on keinotekoisesti tehtyä - päärynähedelmä kun maistuisi esim. siiderissä enemmän omenalta kuin omena itse...
Kokeile itse tuleeko samanlaista noin tekemälllä. Sillähän se selviää. Mistä löytää mietoa siirappia on toinen kysymys.