Kuka valitaan Suomen presidentiksi 2024?
Niinistöllä tulee silloin maksimi täyteen, joten kuka on jatkaja?
Kommentit (34)
Tällä hetkellä näyttää siltä, että Paavo Väyrynen 77 v. on silloin vahvoilla. Viides kerta toden sanoo . . .
Tästä porukasta ääni menee Lauralle :)
Jenni Haukio ja toisen jatkokauden jälkeen junior Niinistö!
Vierailija kirjoitti:
Jenni Haukio ja toisen jatkokauden jälkeen junior Niinistö!
Ois liian nuori, ei kerkeis ehkä täyttää edes 18 ennen vaaleja.
Ei ketään noista. Tulee siihen mennessä uusi ja uusia hyviä ehdokkaita.
Haavisto. Jos enää silloin ehdolla lähtisi. Olis kuitenkin vielä nuorempi kuin Niinistö on nyt.
Voin kertoa: Jan Vapaavuori.
En aio itse äänestää, mutta hän käy mielestäni jo kampanjaa kaupunki-teemalla kepua vastaan.
Kokoomuksessa saattaa tulla sitä ennen ruma sisäinen presidenttiehdokaskamppailu Vapaavuoren ja Jyrki Kataisen välillä. Jos Katainen voittaa, niin Vapaavuorihan saattaisi jopa lähteä ehdolle kansanliikkeen ehdokkaana kuten Niinistö (jonka erityisavustaja Vapaavuori muuten on ollut.).
Vapaavuori selvästi kampanjoi jo. Itse kannatan Niinistöä, siis Ville Niinistöä.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa: Jan Vapaavuori.
En aio itse äänestää, mutta hän käy mielestäni jo kampanjaa kaupunki-teemalla kepua vastaan.
Kokoomuksessa saattaa tulla sitä ennen ruma sisäinen presidenttiehdokaskamppailu Vapaavuoren ja Jyrki Kataisen välillä. Jos Katainen voittaa, niin Vapaavuorihan saattaisi jopa lähteä ehdolle kansanliikkeen ehdokkaana kuten Niinistö (jonka erityisavustaja Vapaavuori muuten on ollut.).
"Se oli vain ehdollista" -Vapaavuori? Väkivaltarikollinen?
Ei helvetissä. Ennen nostan vaikka Paasikiven haudasta ja fiksaan kuntoon.
Meillä on jo ollut naispresidentti, joten ensimmäinen "muuta" sukupuolta oleva.
Up