Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluisin lähteä ravintolaan mutta en uskalla kysyä mieheltä vahtisiko hän lasta ja saisinko mennä

Vierailija
07.04.2006 |

tylsää kotona kun mies vain katsoo telkkaria.. ja huvittaisi mennä muutamalle johonkin.. pelkään vain miehen reaktiota.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitä mieheltä kyselemään

Vierailija
2/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompa siinä parisuhde jos pelkää toisen reaktioo!

Jos kuitenkin pitää olla kotona kun ei uskalla lähtee ni menkää pelaan korteilla tai tekeen jotain muuta yhdessä, veikkaan ettei teillä oo tapana viettää hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovitaan pari päivää aikaisemmin jos toinen haluu lähtee jonnekkin... ei tuu toiselle yllätyksenä, se vasta inhottavaa on.

Vierailija
4/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pelkää että suuttuu ja lakaa raivoon vaan että.. sanoo joo mene vaan ja sitten kuitenkin mököttää tai sitten sanoo että älä men ja siittä kuittailee monta viikkoa miten olisin halunnut mennä

t:ap

Vierailija
5/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

istu sitten kotona

Vierailija
6/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva että en ole ainut

Vierailija
7/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh ? Pitääkös tuollastakin kysyä ? Juu, taitaa olla provo ?

Vierailija
8/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon täs kotona kivat pohjat ja kun mies menee nukkumaan sanon että mua ei väsytä mene baariin.

Vierailija
9/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö mies kuitenkin ole lapsen toinen vanhempi, eikä mikään lapsenvahti? eli ei kai tuohon nyt erillistä lupaa tarvitse anoa - vai?

Vierailija
10/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin on mielestäni kohtuullista kysyä toiselta jaksaako hän herätä vauvankanssa yöllä?

kyse ei ole siitä etteikö häntä hoitaisi.. en vain halua olla niin itsekäskään että lähden ja jätän toisen kotiin väsyneenä valvomaan.

ja ne ihmiset jotka ymmärtävät mitä meinaan kiitos teille.

Vierailija
11/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lähden nyt ravintolaan. ette kysy että sopisiko jos tänään menisin?

Vierailija
12/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on usein samanlainen tilanne. Mun mies on töitten takia väsyny ja ei jaksa tehdä mitään kivaa. ja mun tekis kauheesti mieli baariin, mut kun vaan ei voi kysyä... En tarkoita, et meillä on huono parisuhde, ei tosiaankaan. mut mun mies vaan on sellainen auktoriteetti ja mut on kasvatettu " kiltiksi" tytöksi..

Vierailija
13/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä en uskalla on väärä sana.. ehkäpä en viitsisi kysyä on oikeampi.. koska en sinäänsä pelkää saavani esim. turpaan tms.. vaan " pelkään" / häpeän jos hän alkaa valittamaan asiasta minulle

Vierailija
14/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies ainakaan kysy multa, että saanko mennä baariin ja viittisinkö kattoo lapsia. Se ilmottaa, että lähden juomaan pari kaljaa ja menee.

Ja niin teen minäkin, silloin harvoin ku johonki haluan spontaanisti lähtee...

Vierailija
15/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan juuri menty naimisiin ja kaikki asiat on hyvin suhteessa..en vaan jotenkin.. voi kysyä että mitä jos lähtisin baariin.

Vierailija
16/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylensä ei sponttaanisti lähdetä.. ei olla varmaan ikinä kumpikaan lähdetty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi