haluisin lähteä ravintolaan mutta en uskalla kysyä mieheltä vahtisiko hän lasta ja saisinko mennä
tylsää kotona kun mies vain katsoo telkkaria.. ja huvittaisi mennä muutamalle johonkin.. pelkään vain miehen reaktiota.
Kommentit (16)
No ompa siinä parisuhde jos pelkää toisen reaktioo!
Jos kuitenkin pitää olla kotona kun ei uskalla lähtee ni menkää pelaan korteilla tai tekeen jotain muuta yhdessä, veikkaan ettei teillä oo tapana viettää hauskaa.
sovitaan pari päivää aikaisemmin jos toinen haluu lähtee jonnekkin... ei tuu toiselle yllätyksenä, se vasta inhottavaa on.
en pelkää että suuttuu ja lakaa raivoon vaan että.. sanoo joo mene vaan ja sitten kuitenkin mököttää tai sitten sanoo että älä men ja siittä kuittailee monta viikkoa miten olisin halunnut mennä
t:ap
Häh ? Pitääkös tuollastakin kysyä ? Juu, taitaa olla provo ?
juon täs kotona kivat pohjat ja kun mies menee nukkumaan sanon että mua ei väsytä mene baariin.
eikö mies kuitenkin ole lapsen toinen vanhempi, eikä mikään lapsenvahti? eli ei kai tuohon nyt erillistä lupaa tarvitse anoa - vai?
silloin on mielestäni kohtuullista kysyä toiselta jaksaako hän herätä vauvankanssa yöllä?
kyse ei ole siitä etteikö häntä hoitaisi.. en vain halua olla niin itsekäskään että lähden ja jätän toisen kotiin väsyneenä valvomaan.
ja ne ihmiset jotka ymmärtävät mitä meinaan kiitos teille.
mä lähden nyt ravintolaan. ette kysy että sopisiko jos tänään menisin?
meillä on usein samanlainen tilanne. Mun mies on töitten takia väsyny ja ei jaksa tehdä mitään kivaa. ja mun tekis kauheesti mieli baariin, mut kun vaan ei voi kysyä... En tarkoita, et meillä on huono parisuhde, ei tosiaankaan. mut mun mies vaan on sellainen auktoriteetti ja mut on kasvatettu " kiltiksi" tytöksi..
ehkä en uskalla on väärä sana.. ehkäpä en viitsisi kysyä on oikeampi.. koska en sinäänsä pelkää saavani esim. turpaan tms.. vaan " pelkään" / häpeän jos hän alkaa valittamaan asiasta minulle
Ei mun mies ainakaan kysy multa, että saanko mennä baariin ja viittisinkö kattoo lapsia. Se ilmottaa, että lähden juomaan pari kaljaa ja menee.
Ja niin teen minäkin, silloin harvoin ku johonki haluan spontaanisti lähtee...
ollaan juuri menty naimisiin ja kaikki asiat on hyvin suhteessa..en vaan jotenkin.. voi kysyä että mitä jos lähtisin baariin.
ylensä ei sponttaanisti lähdetä.. ei olla varmaan ikinä kumpikaan lähdetty
mitä sitä mieheltä kyselemään