K-kauppias vaati käyttämään vanhentuneita raaka-aineita palvelutiskillä
http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/571816-k-kauppias-kovien-epailyje…
Jos googlettaa, niin löytyy IS:n uutinen kymmenen vuoden takaa samaisesta kauppiaasta helisemässä raskaana olevien naisten kohtelusta. Saisi hävetä. Tällaisiako nämä K-kauppiaat ovat?
Kommentit (45)
Ai kun yksi K-kauppias tekee noin, niin kaikki ovat samanlaisia? Yleistäminen on idioottimaista.
Kyllä halpahallisssa tehdään ainakin tuota. Tuoretuotteet pakastetaan, ja laitetaan uudelleen myyntiin. Siis kaikki erikseen pakattavat lihat sun muut. Ite ostan yleensäkin, kaupasta kuin kaupasta vain tehdaspakattuja lihatuotteita, joista tiedän, että tuote on sen ja sen päiväystä mitä se sanoo.
Ihmisillä on väärä mielikuva että tiskiltä saisi muka laatua.
Mäkin ostan vain vacuumikalaa. Kerran niin pahat yrjöt aatonaattona ostetuista tuoretiskikaloista.
"Tällaisiako nämä K-kauppiaat ovat?"
Oletko oikeasti näin tyhmä? Juuri tällaisiin ihmisiin uppoaa feikkiuutiset.
Kaikki kauppiaat huijaa asiakkaita, joko silloin tällöin tai jatkuvasti. Oma napa ja voittojen maksimointi ajaa työmoraalin ohi.
Myyjänä olen nähnyt vaikka mitä.....
En ole koskaan ostanut tiskiltä mitään. Nada. Nichts. Nulla.
Samainen kauppias oli työntekijöiden mukaan myös vaatinut kaivelemaan roskiin heitetyt vanhentuneet jauhelihat takaisin myyntiin ja pesemään vanhentuneista kaloista limat pois.
http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/571864-kovien-syytosten-kohteeksi…
Njamiii.
Rosepippurimarinadi peittää kivasti eltaantuneen aromin...
Mä olin vuosia, vuosia sitten työharjoittelussa keskustan hyvämaineisessa ruokakaupassa. Sen jälkeen en ole ostanut mitään tiskiltä. Kikat oppi kyllä, sekä jauhelihan värjäämisen että kalojen friskaamisen. Ne myymättä jääneet kalat lähtivät savustettaviksi.
Jos väitteet totta niin korvauksia hakemaan, harmi vaan että ollaan suomessa eikä jenkeissä, jossa voisi jotain rahallista korvausta saada ja k-kauppias ukko vankilaan.
Kyllä mä uskon myyjien sanaan, nuo yksityiset kauppiaat ovat ahneita oman edun tavoittelijoita
Eikö tämä siis ole yleisesti vielä kaikkien tiedossa? Palvelutiskissähän myydään vanhentunutta paskaa jotta hienohelmat voivat kokea ylemmyyttä, koska ostavat palvelutiskistä.
Anteeksi jos jonkun kupla poksahti, mutta näinhän se on.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ostan vain vacuumikalaa. Kerran niin pahat yrjöt aatonaattona ostetuista tuoretiskikaloista.
Vacuumissa viihtyy botuliinivaara. Voi jäädä viimeiseksi ateriaksi se sun vacuumiateria.
Ainakin meidän kaupungin Cittarissa saa tosi hyvää ruokaa palvelutiskiltä, ostetaan joskus jos halutaan herkutella mieheni kanssa, teinit ei tykkää.
Yleensä tehdään itse, kun ruokakulut on niin isot.
Näin saadaan tosi hyvää ruokaa, tiedän mitä ruokaani laitan.
Kennokananmunat menee päiväys -> laitetaan irtomunamyyntiin.
Pihvistä loppuu päivät, harmaantuu -> pestään vissyllä, jolloin tuleee punaiseksi taas.
Vissypesty pihvi ei mene kaupaksi, siitä paistetaan valmisruokamyyntiin pihvi.
Vanhaa lihaa myös marinoidaan.
Tällaisia kokemuksia kaupasta.
Siinäpä malliesimerkki narsistista. Pääsääntöisesti K-Kauppiaat on tosi mukavaa sakkia.
Vanha valmisruoka irtotiskiin. Joo olen nähnyt näin tapahtuvan eräässä kaupassa.