Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rannemurtuma

Hauraat luut
20.10.2017 |

Onko teillä rannemurtumaa leikattu? Olisin tiedustellut että kipsivaiheen jälkeen onko teidän itse pitänyt ostaa apteekista avattava rannelasta jota käytetään aina liikkeellä ollessa? ihmettelen vaan että miten osaan ostaa murtuneeseen ranteeseen sopivan kokoista. Täytyisi olla mukana kun menee kipsin poistoon

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On leikattu, pyörällä kaatumisonnettomuuden jälkeen. Ei minulla ollut missään vaiheessa mitään avattavaa rannelastaa. Vain sellainen sairaalasta mukaan saatu kangassysteemi, joka meni olan yli ja jolla käden sai tuettua koukistuneeseen asentoon kehon eteen, niin ettei heilu ja roiku vapaasti liikkuessa.

Oli muuten melkoiset kivut leikkauksen jälkeen. Kannattaa yrittää vaatia kunnon kipulääkkeitä. Itse sain kyllä ennen leikkaukseen pääsyä toimivia opiaattikipulääkkeitä, mutta kivut olikin paljon, paljon kovemmat kun leikkaus oli ohi, ja sen jälkeen en saanut kuin  buranaa ja panadolia. Koskaan en ole niin kammottavaa kipua kokenut, en edes synnyttäessäni, kuin leikkauksen jälkeisenä muutamana vuorokautena.

Mutta mun ranne oli kai aika pahasti palasina, siinä oli jotain irtokappaleita joita täytyi ruuvata metallilevyihin kiinni. Ei ole varmaan kaikki leikkaukset noin kivuliaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän