Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, kauniit naiset! Miten teitä tulisi katsoa, jotta ette tulkitsisi katsetta "pahaksi, kateelliseksi katseeksi"?

Vierailija
20.10.2017 |

Olen siis usein lukenut tältä palstalta kauniiden naisten kärsivän pahoista katseista, joita saavat osakseen kateellisilta muilta naisilta.

Millainen katse teihin kohdistuvana olisi sellainen hyvä katse, jota ette tulkitsisi kateellisen pahaksi katseeksi?

En ole pitkään aikaan enää uskaltanut katsoa kaikkia ihmisiä, joihin siis kauniit lukeutuvat, sillä en haluaisi heidän tulkitsevan katsettani pahansuovaksi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän varmaan on katsojasta kiinni kuin katseesta. Jos pitkän katseen antaja on komea julkkis, koetaan tuijotus varmaan positiivisena huomionosoituksena. Jos saman tekee ruma tavis, on kyseessä julkea loukkaus.

Vierailija
2/22 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis usein lukenut tältä palstalta kauniiden naisten kärsivän pahoista katseista, joita saavat osakseen kateellisilta muilta naisilta.

Millainen katse teihin kohdistuvana olisi sellainen hyvä katse, jota ette tulkitsisi kateellisen pahaksi katseeksi?

En ole pitkään aikaan enää uskaltanut katsoa kaikkia ihmisiä, joihin siis kauniit lukeutuvat, sillä en haluaisi heidän tulkitsevan katsettani pahansuovaksi.

Ootko nyt tosissas? Mitä jos vaan kulkisit pystypäin ilman että jäät suoranaisesti tuijottamaan yhtään ketään ja suomatta sen suurempaa mielenkiintoa kenenkään ulkonäköä kohtaan ni eiköhän sillä jo pitkälle pötki. En ole kaunis nainen (nainen kuitenkin), mutta näin sitä on pärjäilty ja tuskin kenenkään kaunokaisen olen saanut tuntemaan olonsa kärsiväksi. Ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauniiseen kohdistuvaa hyvää katsetta ole olemassakaan. Naama norsunv#tulla katse on merkki kateudesta, ilmeetön katse - selvästi kateellinen, hymyilevä katse - nyt se koittaa peitellä kateuttaan!

Vierailija
4/22 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en katso edes suomalaista naista. Jos haluaa puhua mulle katson pahalla silmällä ja jatkan matkaani.

Vierailija
5/22 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kerran yhden todella kauniin naisen, tai sellaisia parikymppisiä tyttösiä oltiin. Tämä mimmi poseerasi ihan koko ajan ja oletti että on kaikkien miesten huomion kohde. Ja oli siinä ihan oikeassa ja syystä. Itse jouduin pakosta olemaan hänen kämppäkaverinaan ja muutenkin seurana viikotolkulla enkä tiedä onnistuinko olemaan niin etten yhtään tympääntynyttä katsetta häneen luonut. Ensinnäkin hän kohteli mua kuin ilmaa koska en ollut vastaavanlainen nätti ja vaatteista kiinnostunut. Lisäsi  on rasittavaa kun toiseen ei saa jotenkin ollenkaan kontaktia, kun henkilö käyttäyy niin kuin seisoisi catwalkilla koko ajan. Siis keskustelu ei ole sellaista että toinen keskittyy suhun ja katsoo silmiin ja on läsnä, vaan pää pyörii ja skannaa koko ajan että katsootaanko minua ihaillen. Olen sinut ulkonäköni kanssa enkä todellakaan ole sillä lailla kateellinen kenenkään piirteistä ettenkö voisi suhtautua normaalisti. Mutta tuo ihminen oli rasittava ja jos satunnaiset mulkaisuni häiritsi, niin voin luvata ettei se ollut kateutta.

Vierailija
6/22 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että ne naiset, jotka tulevat keskustelupalstalle kertomaan kuinka kärsivät pahoista katseista vain nauttivat niitä saadessaan. Kyse on humble brag-ilmiöstä, joka tarkoittaa nöyrää kerskailua.

Vierailija
7/22 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti saa katsoa minua. Niinkuin kaikkia muitakin.

T: ex malli, tyytyväinen ulkonäköönsä siksi että mallintöillä sai rahoitettua opinnot

Vierailija
8/22 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun tällainen karsastuksesta monista leikkauksista huolimatta yhteisnäöttä jäänyt likinäköinen ja hajataittoinen yrittää ylipäänsä katsoa tunteeko vastaantulevan henkilön vai eikö tunne jotta pystyisi tervehtimään?

Vierailija
9/22 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso lempeästi ja ymmärtäväisesti. Jos et siihen pysty, niin katso neutraalisti. Jos et siihenkään pysty, niin älä katso ollenkaan.

Vierailija
10/22 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla jotakin vikaa päässä jos kaikki katseet koetaan pahaksi.

Minä en koe katseita sellaiseksi.

Vierailija
11/22 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso lempeästi ja ymmärtäväisesti. Jos et siihen pysty, niin katso neutraalisti. Jos et siihenkään pysty, niin älä katso ollenkaan.

Ymmärtäväisesti? Enhän minä tiedä sinusta sillä hetkellä mitään muuta kuin sen miltä näytät.

Vierailija
12/22 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata miettiä sitä, miten toinen tulkitsee katseen. Kannattaa vain huolehtia, ettei itse ole pahansuovalla motiivilla liikkeellä, olipa toinen minkä näköinen tahansa.

Vierailija
13/22 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset ovat jollain tapaa henkisesti sairaita, joiden päällimmäinen ajatus ihmisten ilmoilla ollessaan on se, että kaikki kadehtivat minua, kun olen tämän näköinen.

Vierailija
14/22 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T: ex malli, tyytyväinen ulkonäköönsä siksi että mallintöillä sai rahoitettua opinnot

LOL

Vierailija
15/22 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset ihmiset ovat jollain tapaa henkisesti sairaita, joiden päällimmäinen ajatus ihmisten ilmoilla ollessaan on se, että kaikki kadehtivat minua, kun olen tämän näköinen.

Minä myönnän olevani henkisesti sairas ja huonoitsetuntoinen. Johtuu lapsuudenkodista, jossa alistettiin ja haukuttiin. Minua myös kiusattiin koulussa (ulkonäöstäni).

Nyt kun rumasta ankanpoikasesta on kasvanut kaunis joutsen, saatan tuntea valtavaa tyydytystä jos esim. joku minua kiusannut poika (nykyään tietenkin mies) yrittää tulla juttusille, minua lihavaksi haukkunut sukulainen on lihonut muodottomaksi tai kuka vain tuntematon katsoo pitkään.

Haluaisin pystyä olemaan huomioimatta koko ajan ulkonäköäni mutta en pysty, ainakaan vielä.

Vierailija
16/22 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalisti saa katsoa minua. Niinkuin kaikkia muitakin.

Et missään tapauksessa esimerkiksi siksi, että voit kokea paremmuutta muun muassa tällaisilla vaivihkaisilla heitoilla. Opiskeltukin on, mammat. ;)

Vierailija
17/22 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset uskovat muista ihmisistä samoja asioita kuin mitä heissä itsessään on. Eli jos joku ajattelee että häntä kadehditaan kauneuden takia, hän myös todennäköisesti itsekin kadehtii muita kauneuden takia?

Vierailija
18/22 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myönnän olevani henkisesti sairas ja huonoitsetuntoinen. Johtuu lapsuudenkodista, jossa alistettiin ja haukuttiin. Minua myös kiusattiin koulussa (ulkonäöstäni).

Nyt kun rumasta ankanpoikasesta on kasvanut kaunis joutsen, saatan tuntea valtavaa tyydytystä jos esim. joku minua kiusannut poika (nykyään tietenkin mies) yrittää tulla juttusille, minua lihavaksi haukkunut sukulainen on lihonut muodottomaksi tai kuka vain tuntematon katsoo pitkään.

Haluaisin pystyä olemaan huomioimatta koko ajan ulkonäköäni mutta en pysty, ainakaan vielä.

Minulta voisit saada ymmärtäväisen katseen ☺

Ap

Vierailija
19/22 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan ymmärrettävää. Miten suhtaudut siihen, kun entinen kiusaaja tulee juttusille? Toivottavasti osoitat suurta välinpitämättömyyttä ja katselet heidän ohitseen, heh. 

Toivon elämääsi kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät jonkinlaisen kultaisen keskitien ja mielenrauhan. 

Vierailija
20/22 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi