Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen roolin olet ottanut töissä?

Vierailija
19.10.2017 |

Oletko naisellisen pehmeä ja äitimäinen vai rautaisen kova ja maskuliinen, kuten miehet? Mikä on alasi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälläväliä-roolin.

Vierailija
2/18 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hälläväliä-roolin.

Mihin asiaan? töihin vai työkavereihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentelevän :D

Vierailija
4/18 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon se tossu joka aina korjaa muiden virheet ja paikkaa poissaolot. Olen opettaja.

Vierailija
5/18 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiska, välinpitämätön vittupää..ja silti työkaverit tuntuu tykkäävän musta.

Vierailija
6/18 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen blondi.

Julkinen sektori.

Vierailija
7/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen, huumoria harrastava tsemppari. Päiväkoti

Vierailija
8/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimistosihteeri ja roolini on se "nopea kuka saa kaiken valmiiksi ja tekee muidenkin työt".

Vierailija
9/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julma miestennielijä, erityisesti varattujen miesten.

Mutta se on siis vain rooli, oikeasti olen sadisti jokaisella elämänalueella.

Vierailija
10/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toimistosihteeri ja roolini on se "nopea kuka saa kaiken valmiiksi ja tekee muidenkin työt".

Sama rooli :)

T. Taloussihteeri

Vierailija
11/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipakka, vähän pelottava kuulemma. Pakko olla naisena juntilla miesvaltaisella alalla. Mua yritettiin toistuvasti pitää muiden paikkaajana - enkä nyt tarkoita sairaspoissaoloja vaan tekemättä jätettyjä tai muuten vaan tylsiä töitä. Jossain vaiheessa jelpinkin ihan mielelläni kun luulin että myös mua autetaan silloin kun tarvii. Nykyään pidän huolen ettei mulle tungeta ylimääräisiä tehtäviä, "loukkaannun ja pöyristyn" jos mulle kiikutetaan nakkeja jotka perustellusti vois kuulua jonkun muunkin tehtäväpiiriin.Ja sen sitten kuuleekin kaikki. Nykyään harvemmin tulee niitä nakkeja. Mulla riittää kyllä duunia omissakin tehtävissä.

Tää on ikävää että meillä ei mennä varsinaisesti yhteistä päämäärää kohti vaan jengi on omissa poteroissaan... Mulle ois luontevampaa jos pyrittäis kaikki siihen että asiat etenee mahdollisimman sujuvasti. Mutta täällä työkulttuuri nyt vaan on tämmöinen. Ihan kivoja ihmisiä pääsääntöisesti muuten mut kiltit ja työteliäät kyllä musertuvat elleivät ymmärrä ajoissa nostaa äläkkää. 

Vierailija
12/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdytkö tuossa roolissasi? Varmaankin? :) 

Vierailija
13/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä, joten minulla on monta roolia. Asiakkaille ja työni suhteen olen hyvin tunnollinen, huolellinen ja positiivinen tekijä, joka tekee taatusti sen mitä on luvannut ja jolle asiakkaat ovat ystäviä. "kilpailijoiden", eli saman alan yrittäjien kanssa olen verkostoitunut jo vuosia sitten, ja heille olen hyvä yhteistyökumppani, jonka kanssa voi pohtia mm. yrittämiseen liittyviä asioita.

Vierailija
14/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistossa töissä ja olen se nössykkä, joka aina suostuu ylitöihin ja tekemään mitä muut pyytää. Hiljainen, hajuton ja mauton, mutta tulee toimeen kaikkien kanssa erityisen hyvin. Välttää konflikteja ja vetäytyy mieluiten taka-alalle.

Vierailija
15/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipakka, vähän pelottava kuulemma. Pakko olla naisena juntilla miesvaltaisella alalla. Mua yritettiin toistuvasti pitää muiden paikkaajana - enkä nyt tarkoita sairaspoissaoloja vaan tekemättä jätettyjä tai muuten vaan tylsiä töitä. Jossain vaiheessa jelpinkin ihan mielelläni kun luulin että myös mua autetaan silloin kun tarvii. Nykyään pidän huolen ettei mulle tungeta ylimääräisiä tehtäviä, "loukkaannun ja pöyristyn" jos mulle kiikutetaan nakkeja jotka perustellusti vois kuulua jonkun muunkin tehtäväpiiriin.Ja sen sitten kuuleekin kaikki. Nykyään harvemmin tulee niitä nakkeja. Mulla riittää kyllä duunia omissakin tehtävissä.

Tää on ikävää että meillä ei mennä varsinaisesti yhteistä päämäärää kohti vaan jengi on omissa poteroissaan... Mulle ois luontevampaa jos pyrittäis kaikki siihen että asiat etenee mahdollisimman sujuvasti. Mutta täällä työkulttuuri nyt vaan on tämmöinen. Ihan kivoja ihmisiä pääsääntöisesti muuten mut kiltit ja työteliäät kyllä musertuvat elleivät ymmärrä ajoissa nostaa äläkkää. [/qote]

Sama kokemus miesvaltaisella julkisella sektorilla. Kun yritti puolensa pitää, niin miehet ryhmääntyivät keskenään ainokaista naista vastaan. Samaa työtä siis tehtiin, mutta ikävimmät työt ja vuorot naiselle. Yhteistä päämäärää ei ollut meilläkään ja johtaminen oli täysi vitsi. Työkulttuuri on karmivaa monessa julkisen sektorin työpaikoissa.

Vierailija
16/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko naisellisen pehmeä ja äitimäinen vai rautaisen kova ja maskuliinen, kuten miehet? Mikä on alasi?

Kiva kärjistys taas ap. Aika rajoittunut olet jos nämä ovat vaihtoehtosi  eikä noiden välissä ole mitään.

Ei jatkoon.

Vierailija
17/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, olen myös toimistosihteeri, minun rooliani voisi kuvata, että olen se, joka tekee koska kukaan muukaan ei tee tai osaa.

Vierailija
18/18 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä miesvaltaisella alalla. Pehmeys ei tule kuuloonkaan, täällä pärjätään aggressiivisuudella ja röyhkeydellä. Oli aika kovaa opetella, ettei voi sanoa anteeksi, voisitko... jne. Kukaan ei kunnioita nöyrää, kiitollista hyväkäytöksistä ihmistä. Mutta huudapa naama punaisena kiroillen, ja johan alkaa tapahtua. Typerää, mutta miehet on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä