1970-luvun Aihe vapaa.
Kirjoittakaa tähän ketjuun sellaisia viestejä joita tänne olisi kirjoitettu, jos tämä palsta olisi ollut olemassa jo 1970-luvulla.
Kommentit (1605)
Kaffepulla kirjoitti:
Voisit kokeilla tällaisia:
http://1.bp.blogspot.com/_WKanrjqiagI/Rpbv20KN8uI/AAAAAAAAAL8/fGRr9kR18…
Varsinkin pulisonkien kanssa toi on musta nuorelle miehelle aika menevä tyyli!
Noihan on nätit, tosin ehkä vielä isommatkin voisi olla. Mielestäni tommoset sopii hyvin myös naisille. Etenkin Farrah Fawcett -tyylisten sivukiharoiden kanssa kokonaisuus olisi erittäin tyylikäs, hienostunut, moderni ja ajaton.
Oletteko koskaan ajatelleet, millaista elämä tulee olemaan 2000-luvulla? Esimerkiksi vuonna 2017. Onkohan silloin olemassa jokin systeemi, jonka avulla voi keskustella tuntemattomien kanssa vaikka ympäri maailman?
Meidän kivijalkaostarin HOK-myymälän kesäapulainen oli ihan uuden Miss Suomi, Armi Aavikon näköinen. En saa häntä mielestäni (nyt on jo lokakuu). Sydän tykyttää vieläkin.
ps. Onko täällä muita Teiniliittolaisia?
Haluaisin opetella virkkaamaan, jotta voisin tehdä maitopusseista mattoja. Mistä löytäisin hyviä ohjeita?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin opetella virkkaamaan, jotta voisin tehdä maitopusseista mattoja. Mistä löytäisin hyviä ohjeita?
Taidat vitsailla. Senkun leikkaat maitopussit kapeiksi suikaleiksi ja ryhdyt virkkaamaan ympyrää. Mitä koulua olet käynyt ellet virkata osaa?
Tosin myönnän etten itse saa kahvipussikasseista oikein tasaisia, eli mitäpä tässä toiselle virnistelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat vitsailla. Senkun leikkaat maitopussit kapeiksi suikaleiksi ja ryhdyt virkkaamaan ympyrää. Mitä koulua olet käynyt ellet virkata osaa?
Tosin myönnän etten itse saa kahvipussikasseista oikein tasaisia, eli mitäpä tässä toiselle virnistelemään.
Olin kouluaikoina enemmän kiinnostunut kotihipoista ja tupakin poltosta kuin virkkaamisesta. Vähän nolottaa kyllä!
Tuleekohan ne Seksipistoolit Suomeen pitämään konserttia vai ei?
Ostin uuden vihreän 1975 vuosimallin Datsun 100 auton. Eli just tänä vuonna tullut markkinoille. Onko muita joilla Datsun 100?
Datsuni mies kirjoitti:
Ostin uuden vihreän 1975 vuosimallin Datsun 100 auton. Eli just tänä vuonna tullut markkinoille. Onko muita joilla Datsun 100?
Ohoh! Oikein uuden auton! Taidat olla rahamiehiä. Liikemies?
Vierailija kirjoitti:
Datsuni mies kirjoitti:
Ohoh! Oikein uuden auton! Taidat olla rahamiehiä. Liikemies?
Lähden kohta pimppirallia ajelemaan kylille ja laitan Hurriganesta soimaan.
Kuka lähtisi mun kanssa katsomaan ja kuuntelemaan R. Badding Somerjokea tuonne Seurahuoneelle?
Laittaisitteko lapsenne pioneereihin vai partioon? Molemmissa on ne kivat huivit ja vyöt, mitkä näyttää kivalta leveälahkeisten farkkujen kanssa. Ja miten olette saaneet energiaa säästettyä? Meillä käytetään kitsastellen sähköä ja tätäkin viestiä kirjoitan mustekynällä kynttilän valossa.
Jaahas, vaikka onkin syksy, mietitään jo pojan ylioppilasjuhlien tarjottavia. Voileipiä, joihin tulee metwurstia ja kurkkua vai mieluummin voileipäkeksejä? Sitten kaksi täytekakkua, toinen hedelmätäytekakku ja toinen mansikkakermakakku. Mutta leipoisinko pikkuleiviksi Hanna-tädin kakkuja vai ässiä?
Ihanaa, ylihuomenna tulee taas Lauantaitanssit! Käydään sitä ennen saunassa ja laitetaan lämpimät leivät uuniin. Odotan jotenkin aina erityisesti sitä discohittiä joka lopussa tulee.
Menemme kiireellisellä aikataululla naimisiin, koska olen pieniin päin. Hääpuvuksi valitsin muodikkaan pitkähihaisen pitsisen minimekon. Maha ei onneksi vielä hirveästi näy.
Ajattelin, että kävisikö siihen minimekkoon näin syksyllä polvipituiset korokepohjasaappaat vai pitääkö olla perinteisesti pikkukengät? Mitä mieltä olette?
Vierailija kirjoitti:
Kuka lähtisi mun kanssa katsomaan ja kuuntelemaan R. Badding Somerjokea tuonne Seurahuoneelle?
Mä voin lähtee! Alatko kirjeenvaihtoon?
Rauli on kyllä ihana. <3
Siis kyllä on järkyttäviä noi nykyajan nuorten muotikotkotukset. Tytärkin REPI farkkujensa lahkeet niin että hapsut vaan maata laahasivat. Mutta minäpä keksin: kanttasin ne housut vahakankaalla niin pysyvät siistinä. Tuolla se nyt hetekallaan vollaa.
Äiti osti mulle uudet Mic Mac farkut, kuulemma uusi trendimerkki. Katsotaan mitä jengi huomenna tuumi mun uusista farkuista koulussa.
Voisit kokeilla tällaisia:
http://1.bp.blogspot.com/_WKanrjqiagI/Rpbv20KN8uI/AAAAAAAAAL8/fGRr9kR18…
Varsinkin pulisonkien kanssa toi on musta nuorelle miehelle aika menevä tyyli!
🇺🇦🇮🇱