Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1970-luvun Aihe vapaa.

1980-luvulla syntynyt 1970-luvun fani.
19.10.2017 |

Kirjoittakaa tähän ketjuun sellaisia viestejä joita tänne olisi kirjoitettu, jos tämä palsta olisi ollut olemassa jo 1970-luvulla.

Kommentit (1605)

Vierailija
1601/1605 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kirjeenvaihtotoveri Saksasta.

Sen nimi on Jürgen. Se lähetti kuvansa ja siinä se näyttää aika kivalta. On tumma kiharainen tukka ja ruskeat silmät.

Sen perhe matkustaa paljon, jopa Etelä-Amerikassa asti. Suomessa ne ei ole vielä käyneet, mutta aikovat käydä.

Niillä on BMW ja iso, hieno talo.

Mä en voi kutsua sitä käymään, koska meillä on niin vaatimatonta. Enhän mä voi sitä ulkohuussiin ohjata. Ja meillä on Lada. Ne varmaan nauraisi meidät jorpakkoon.

Mä olenkin kertonut sille vähän paranneltuja versioita meidän perheestä.

Kerroin, että isä on osastopäällikkö, vaikka se on duunari raksalla. Äidistä mä kerroin, että se on opettaja, vaikka oikeasti onkin koulun keittiöapulainen. No, töissä koulussa kumminkin.

Sitten mä kerroin, että me veneillään joka kesä pitkin Suomen järviä sellaisella isolla huviveneellä. Oikeasti meillä on soutuvene tuossa lähettyvillä.

Kun mä lähetin oman kuvani, niin ennen kuin se kuva otettiin, mä otin rillit pois päästä. Nyt se luulee, että mulla ei oo rillejä, jotka ovatkin rumat.

Vierailija
1602/1605 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi&Danny on tansseissa tänään. Me kyl ällötään Armia. Vanha mies ja vikittelee tommosta misukkaa, kas kun ei jotain alta kakskymppistä vokottele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/1605 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armi&Danny on tansseissa tänään. Me kyl ällötään Armia. Vanha mies ja vikittelee tommosta misukkaa, kas kun ei jotain alta kakskymppistä vokottele.

Tämä. Jostain sitä alkoholia aina alaikäisenäkin sai. Aikuiset joi neloskaljaa, me 16v "Hannikaisen baarissa" kolmosta. Plus minttulikööriä, muscattia ja omppuviiniä😋

(Omppuviini palannut alkoon...muovipullossa???)

Vierailija
1604/1605 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin Tanhuan kesäsiirtolassa huonekavereille sinisessä tuvassa että meillä on kaksi autoa joilla ajaa iskä ja äiskä, sekä yks isän kolaroima raato pihalla ja toinen siisti mutta ei ajossa oleva, eikä ne typerät tytöt uskoneet mua! 

Vierailija
1605/1605 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi