Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1970-luvun Aihe vapaa.

1980-luvulla syntynyt 1970-luvun fani.
19.10.2017 |

Kirjoittakaa tähän ketjuun sellaisia viestejä joita tänne olisi kirjoitettu, jos tämä palsta olisi ollut olemassa jo 1970-luvulla.

Kommentit (1605)

Vierailija
1581/1605 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että siitä Uuno Turhapuro -hahmosta on tehty elokuva? Kävimme naapurin perheen kanssa katsomassa sen elokuvateatterissa ja kyllä oli hauskaa. Toivottavasti tekevät näitä vielä lisää!

Ei varmaan tehdä saman hahmon ympärille toista elokuvaa. Kyllä Turhapurot on nähty. Kuka jaksaa mennä elokuviin katsomaan uudelleen samaa hahmoa? Pekat ja Pätkät olivat poikkeuksia. Ne olivat oikeasti hauskoja. Olen kuullut vähän sisäpiirin tietoa. Se Pede tekee seuraavan elokuvan joko ufomiehistä tai viuhahtajista.

Tarzan elokuvat on hyviä. Afrikka alkuasukkaineen näyttää pelottavalta.

Minä pelkään niitä hämähäkkejä. On isoja ja karvaisia.

Vierailija
1582/1605 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joraatko Kake singersin tahtiin? Bay City rollersin Bye bye Baby on huippujytää! Pure Jenkki. Juicy fruit on kuin paistetta päivän.

Bye bye baby todellakin laittaa puntin vipattamaan, onhan se jo kuudetta viikkoa brittilistan ykkösenäkin, mutta mikä ihme on tuo Kake Singers? Ikinä kuullutkaan ja ihan hassu nimikin.

Siis etkö ole kuullut uusinta uutta: Me halutaan olla nee'''reitä, oli syksyn sävel laulukilpailussa. Se yksi valkopukuinen taustalaulaja tanssi niin rytmikkäästi, että ajattelin hänen kohta menevän nurin, kompastuessaan jalkoihinsa. Oli kyllä todella nopea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/1605 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terttu kirjoitti:

Oletteko antaneet lastenne katsoa uutta yleisradion lasten makasiiniohjelmaa "Pikku kakkonen"?

Hieman arveluttaa päästää mukuloita television ääreen kolmena päivänä viikossa. Ei meillä ole lapset televisiota arkena katsoneet.

Onhan siinä kyllä todella upeita lastensatuja, kuten se DDR:läinen "Nukkumatti". Ennennäkemättömän hienosti toteutettu.

Anna katsoa milloin vaan, nythän on kuitenkin kultainen vapaan kasvatuksen aika ja vuosi -73! Tuon Nukkumatin ansiosta lapsia näkeekin joskus. Aiemmin meidän Jari ja Jaana olivat monta päivää poissa jossain.

Urpo. Pikku Kakkonen alkoi vuonna 1977.

Niin, 11.1.1977

Vierailija
1584/1605 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi raivostuttavaa kun maitopussit aina vuotavat. Hermot menee!!!!

Tämä oli 60-luvun ongelma, ei enää 70-luvun. 

1975 vuoteen saakka oli maitoa pussissa.

Vierailija
1585/1605 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seura-lehdessä Armi Aavikko paperinukke.

Se oli Sivussa 😁

Apu 🤭

Vierailija
1586/1605 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään mun kesätyörahoilla mustat satiinihousut. Laitan ne diskoon lauantaina.

Vierailija
1587/1605 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kekkonen kaikkien aikojen komein presidentti? Jos joku kirjoittaa Urkista jotain negatiivista niin ilmiannan viestit asiattomina!

T: Stallari (1970-luvun protosilakka)

Vierailija
1588/1605 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavennettiin siskon kanssa farkkujen ja muiden housujen lahkeet, koska nyt leveet lahkeet ei oo enää muodikkaat. Onneks meillä on ompelukone, niin saatiin ne itse kavennetuiksi.

Samalla laitettiin stereoista soimaan Boney M:n uusin älppäri, Nightflight to Venus. Siinä on myös se Rasputin, joka on nyt kova hitti.

Vierailija
1589/1605 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin uusi auto, AMC Gremlin, punainen ja automaatti. Ihana!

1590/1605 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tänään mun kesätyörahoilla mustat satiinihousut. Laitan ne diskoon lauantaina.

Kontulan MicMacissa oli viel yhet ruskeat vakosamettiset duunarihousut. Sellainen lenkki sivussa. Pakko oli ostaa vaikka ihan liian tiukat oli.

1591/1605 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavennettiin siskon kanssa farkkujen ja muiden housujen lahkeet, koska nyt leveet lahkeet ei oo enää muodikkaat. Onneks meillä on ompelukone, niin saatiin ne itse kavennetuiksi.

Samalla laitettiin stereoista soimaan Boney M:n uusin älppäri, Nightflight to Venus. Siinä on myös se Rasputin, joka on nyt kova hitti.

Joo Boney M ää jorattiin iskän kanssa.

1592/1605 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna eka permanentti. Toiv Jukka huomaa sen ja tulee juttelemaan.

1593/1605 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna ensimmäinen Armi&Danny show Pertunmaalla. Pakko mennä, kun siel on ihan hirveesti porukkaa. Vaik onha noi ällöjä.

Onneks pääsee taukoilemaan lavan ulkopuolelle. Kannon juureen piilotettu Marlin Helmeilevä Omenaviini säilyy kivan viileänä.

Sirpa vuonna 1977

Marlin Omenaviini on kyllä hyvää se maksaa 10 markkaa. Myös Vodkalime on hyvää se taitaa maksaa 11 markkaa? Sain maistaa Vodkalimeä Maikin pullosta pienen huikan viime perjantaina diskon

takana.

Tv. Marja-liisa 16v.

Mää otin kaksi tosi isoo huikkaa. Olin ihan huppelissa monta tuntii. Vähä nolotti koulussa maanantaina. Olin käyny Timookin jututtamassa, kääk.

1594/1605 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytiin eilen lättähatulla mummolassa. Se on semmonen juna. Olipa jännää!

Minäkin olen käynyt lättähatulla mummolassa!

Myös mentiin lättähatulla Lieksasta Nurmekseen. Ei ollu aikuisia mukana ja jännää oli.

Vierailija
1595/1605 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa sinisiä Retu-kenkiä? Meidän Sokoksella on vain ruskeita.

Vierailija
1596/1605 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhujen mukaan kekkonen trollaa palstalla iltaisin.

Vierailija
1597/1605 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas päiväkirja. Tänään pääsin välitunnilla hyppynarun toiseen päähän,hyppivät kasia kolmella. Toisessa päässä oli yx merja,sekin seisoo aina yksinään välkät. Kahdella narulla veivaaminen on raskasta kun ei voi kättä vaihtaa. Jos tiplaa pitäisi tulla päähän mutta ottivat vain vakkariksi. Olisin minäkin halunnut hyppäämään,mutta ne pari likkaa määrää ketä otetaan mukaan. Menin ennemmin päähän kuin olen poikien kiusaamana yksin oven vieressä.

Vierailija
1598/1605 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ja nyt sitte se mun kirjeenvaihtokaveri ranskasta lähetti oman kuvansa. Ja sillä on RILLIT ja se näyttää kyllä aika li.h.a....! En osannut kirjoittaa englanniksi rillipäät ja lih...älkää vaivautuko.

Tv. Anu

Vierailija
1599/1605 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosysteri osti kuussatasen fiiatin, kirkkaanoranssin. Sanotaan sitä kusiaiseksi. Sain harjotella pellolla ajamista, vaik oon vasta 17.

Vierailija
1600/1605 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän papalla on Tunturi-mopo, mutta mulla on Solifer. Ajelen sillä aina kovaa pitkin sivuteitä. Ei sitä kukaan oo kieltämässä. Ihan yleistä puuhaa,

Ei mulla mitään kypärää oo, ei kenelläkään mopoilijalla ole.

Kerran kaasu hirtti kiinni. Ei auttanu muu kun hypätä vauhdissa kyydistä pois. Onneks ei käyny mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan