Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1970-luvun Aihe vapaa.

1980-luvulla syntynyt 1970-luvun fani.
19.10.2017 |

Kirjoittakaa tähän ketjuun sellaisia viestejä joita tänne olisi kirjoitettu, jos tämä palsta olisi ollut olemassa jo 1970-luvulla.

Kommentit (1605)

Vierailija
101/1605 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret poliitikot Pave Väyrynen ja Ike Kanerva, kumpi on enemmän hottis?

Ei kumpikaan. Veikkaan, että lyhyt ura tulee molemmille. Vuoden kuluttua kukaan ei muista heitä.

Vierailija
102/1605 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä kaikilla jo sisävessa? Meille tehtiin sisävessa tänä vuonna. Vähän aikaa sitten oli vielä ulkohuusi ja sanomalehtipaperi pyyhkimiseen. Vielä ei saatu suihkua, mutta kai kerta viikkoon sauna riittää.

Paras shampoo on Eritäin Hieno Suomalainen Shampoo. Sävytin muuten tukkaani Polycolorilla, meni pieleen. Kirjoitin Kauneus ja Terveys -lehteen siitä "kysy kampaajalta" osastoo. Saan apuneuvoja ensi tai seuraavassa kuussa.

Mitäs toi tommonen Erittäin hieno suomalainen shampoo on? Ainakin nimi kuulostaa paljon lupaavalta. Täytyypi vilkasta huomenna kun käyn Centrumissa, josko sieltä jo löytyisi moista.

Katoitteko muuten eilen Rooman EM kisojen naisten 400 metrin juoksun. Oli kyllä huikea juoksu Riitta Salinilta. Täysin ylivoimainen voitto ja maailmanennätys. Paransi omaa ennätystäänkin monella sekunnilla. On suomalaiset muutenkin hurjassa vireessä, mitaleita ja mestaruuksia tullut jo monessa lajissa. Kyllä kaurapuuro ja mustikkasoppa saa ihmeitä aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1605 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetäänkö Tavalle siellä on tänään Hurriganes tai sitten Kalleen

Vierailija
104/1605 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saankin vahtia 1-vuotiasta veljeä tämän viikon. Isä ja äiti ovat ensi kertaa ulkomailla, isän töiden kautta pääsivät laivalla Saksaan. Vähän jännittää jäänkö koulussa jälkeen, kun pitää olla veljen kanssa kotona monta koulupäivää. Tiistaina saadaan hakea kyläkaupasta lauantaimakkaraa pötkö. Ensi viikon Tiina vahtii veljeä.

Pirjo, 12v

Ei helskatti..buahhaaaaaaa!!!!!😀😂

Vierailija
105/1605 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiolaiset järjestävät discon ja äiti ei anna mennä, vaikka oon jo 12! Enkä saa uusia Beaverseja, kun ne on kuulemma liian kalliit. 

Meilläkin on nyt sisävessa. Seiniin tuli lastulevyä ja lattialle laitettiin muovimatto. On se muovimatto kyllä hieno, meillä on semmoinen parketin näköinen kuvio. Vettäkin tulee hanasta keittiöön asti, ei enää tartte saunassa pumpata kaivon pumpulla eikä muuripadassa lämmittää.

Mirri teki toiset pennut ja äiti ja isä uhkaa nyt hävittää ne kaikki. Eivät kerro mulle miten enkä kyllä ala. Jättäisivät edes Mirrin ja Söpön. Yksi pentu meni tutuille, mutta kukaan ei ota nyt pentuja, kun niitä on niin paljon. Mun kummitäti kertoi, että sen kissat syö ehkäisypillereitä. Mutta meidän äiti sanoi, että ne on hirveän kalliita. 

Mut hei, Bay City Rollers vai Hurriganes? 

Vierailija
106/1605 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaas sitä aikaa, kun joskus ei ole enää Kekkosta? Ei kai sellaista aikaa voi ollakaan? Ei täällä Suomessa kyllä kenestäkään presidentiksi ole. 

Vierailija
107/1605 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatteko lapsillenne fluoritabletteja? Entä onko teillä vinkkejä sikotaudin oireiden lievittämiseen?

Vierailija
108/1605 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäret oli naapurissa leikkimässä ja äiti oli siellä tarjonnut Rymdiä. Olen nyt vähän huolissani, kun olen kuullut, että se olisi jonkun lääkkeen sivutuote.

Olen pelännyt lääkkeitä siitä lähtien, kun söin hetken sitä Talidomidia esikoista odottaessani, ja siinähän sitten kävi sillälailla ikävästi.

Vierailija
109/1605 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin kuin Alice Cooper. Nyt poljen kiskalle ostamaan isälle tupakkia ja itselle merkkareita . Sitten  kotiin kattoon Cannonia, se alkaa puolen tunnin päästä. Äiti on vielä savenvalantakurssilla.

Isä tekee varmaan lämpimiä voileipiä kun sillä on nälkä kun tulee.

Vierailija
110/1605 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne meidän kylälle tuli grilli. Sellainen peltinen koppi. Sieltä saa ranskalaisia perunoita. Hyi yök, olivat kamalan rasvaisia ja suolaisia. En kyllä usko, että tuollainen ruoka tulee mitenkään suosituksi. 

Vierailija
111/1605 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan Benny Hill taas lauantaina.. Yksi tyyppi viskas mun avaimet tänään koulussa ikkunasta ulos, onneks ope anto mun hakea avainketjun kesken bilsan tunnin.

Meen syömään köyhiä ritareita ja katsomaan Kojakin. Moi. 

Vierailija
112/1605 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Arabian Myrna paras kahviastasto?

Kuinka taitatte servietit kahvikupille?

Myrna on kyllä ihan mummojen astiasto, meillä on Arabian Kaira. 

Vierailija
113/1605 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai 70-luvun av-palsta olikin teinien palsta. :DD😂

Vierailija
114/1605 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katoitteko muuten eilen Rooman EM kisojen naisten 400 metrin juoksun. 

MItäpä muutakaan me ois katottu. Ajatelkaas, jos TVohjelmia vois äänittää niinku musiikkia kasetille mankalla. Saatteko katsoa Juuret ja Polttouhrit sarjoja. Äiti tykkää Tänään kotona ja Vuoden emäntä ohjelmista.

Vierailija
115/1605 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai 70-luvun av-palsta olikin teinien palsta. :DD😂

Niin näkyy olevan. Kävin ostamassa Sokokselta uuden mekon ja palttoon ja karvareunaisen hatun. Nuo nuoret kulkevat paljain päin. Minä se pidän huivia kesälläkin. Terveisin Mirja 37 vuotta. 

Vierailija
116/1605 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuriin tuli lypsykone. Mentiin sitä Ailin kanssa katsomaan. On se helppoa! Se 20-litrainen metallikannu kannetaan lehmän luo parteen ja siihen se kone lypsää maidon, eikä tarvi ku käydä tyhjäämässä se kannu sammioon maitohuoneeseen. Ja seuraavan lehmän luo. On menossa helpoksi lypsykin, voi herttanen sentään!

Vierailija
117/1605 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tehneet 'risotto':a? Näin ohjeen jossain lehdessä ja ajattelin yllättää naapuripariskunnan, kun tulevat meille syömään. Siihen tulee riisiä, herneitä, porkkananpaloja. Aika jännä kokeilla tehdä uusia ruokalajeja.

Mitäs uutta te olette keittiössä keksineet?

Minun bravuurini on ollut cocktail-tikut, joihin tulee juustopala, oliivi, sekä suolakurkkua. Niitä on kiva napostella, kun juo viiniä.

Vierailija
118/1605 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarin jukeboxista löytyy ainakin nämä:

https://www.youtube.com/watch?v=dwp-SuA46hI

https://www.youtube.com/watch?v=6eaCM5m8y6o

Joo ja tietysti juodaan vaan aku ankka limsaa kun pelataan pajatsoa.

Vierailija
119/1605 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne meidän kylälle tuli grilli. Sellainen peltinen koppi. Sieltä saa ranskalaisia perunoita. Hyi yök, olivat kamalan rasvaisia ja suolaisia. En kyllä usko, että tuollainen ruoka tulee mitenkään suosituksi. 

Meil stadissa on sellanen ku Carrols. Se on tosi kliffa mesta ku siel voi istuu sisäl jos ostaa jotain. Ei tartte palella asematunnelissa. Siel myydään sellasta kun Clubburger. Ette oo varmaan kuullu.

Vierailija
120/1605 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatelkaas sitä aikaa, kun joskus ei ole enää Kekkosta? Ei kai sellaista aikaa voi ollakaan? Ei täällä Suomessa kyllä kenestäkään presidentiksi ole. 

Faija väitti et tulevaisuudessa Suomessa on semmonen pressa joka vaaleissa saa enemmän ääniä kun muut ehdokkaat yhteensä ja et se on kokoomuslainen! En kyllä usko koska Neuvostoliitto ei ikinä tule hyväksymään porvarin valitsemista presidentiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan